هنگام خرید میز تلویزیون به این نکات توجه کنید (دکومبل)

خرید میز تلویزیون به اندازه خود تلویزیون اهمیت دارد؛ چون میز تلویزیون است که این وسیله را در مبلمان و دکوراسیون خانه جا می‌اندازد و سر و شکل هماهنگی به آن می‌دهد.

در اتاق پذیرایی از وسایل مختلفی برای ایجاد یک فضای زیبا و دلنشین استفاده می شود که یکی از آن ها میز تلویزیون است. اگر تلویزیون بسیار زیبا و شیک داشته باشید اما نتوانید بهترین مدل میز تلویزیون که مناسب و زیبا باشد را برای آن تهیه کنید زیبایی تلویزیون را نیز کاهش می دهد.

میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون :

کیفیت زندگی انسان هر روز در حال پیشرفت است و تکنولوژی تلویزیون ها روز به روز پیشرفته تر می شوند امروزه تلویزیون های گوناگونی طراحی و ساخته شده است که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود تلویزیون را انتخاب کنید. برای این که یک فضای زیبا و دکوراسیون مناسب داشته باشید باید بروز باشیم و بهترین و بروز ترین وسایل هایی که برای خانه مورد نیاز است را بخریم.

خرید زبیاترین مدل میز تلویزیون نیز یکی از آن موارد است. در خانه های امروزی تلویزیون ها در بهترین مکان و جلوی دید خانه قرار دارند و انتخاب بهترین تلویزیون و میز آن یکی از واجب ترین کار های ما است.

تلویزیون ها علاوه بر این که کاربرد های زیادی در خانه دارند به عنوان یک وسایل دکوری نیز می توان از آن یاد می شود .با توجه به ساخت انواع تلویزیون های بزرگ و کوچک باید میز تلویزیون ها نیز باید شیک و مناسب تلویزیون باشد. پس طراحی میز ها طوری باید باشد که مناسب تلویزیون شما باشد و زیبایی آن ها را بیشتر کند. در ادامه با ما همراه باشد

ویژگی های بهترین مدل میز تلویزیون چیست؟

حتما شما هم هنگام وقتی می خواهید میز تلویزیون خریداری کنید به دلیل تنوع زیاد دچار سردرگمی شدید ؟

به عنوان مثال؛ جدیدترین مدل میز تلویزیون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین مدل میزتلویزیون چه میزی است؟ هنگام خرید بهترین مدل میز تلویزیون چه نکاتی را باید در نظر داشت؟ کدام مدل از میز تلویزیون در دکوراسیون خانه مناسب است؟

به همین دلیل می خواهیم شما را با یک سری از میزتلویزیون های خوب بازار آشنا کنیم.

یکی از نکاتی بسیار مهم در خرید میز باید به ابعاد آن توجه داشته باشید که حتما با سایز تلویزیون شما هم خوانی داشته باشد و میزی تهیه کنید که با فضای نشیمن و ابعاد تلویزیون هماهنگ باشه و اندازه میز به گونه ای باشه که از هر طرف به اندازه حداقل 5 الی 10 سانتی متر از تلویزیون بزرگ تر باشد.

همچنین در خرید میز داشتن کشو و کمد و فضا کافی برای قرار دادن دستگاهای جانبی مانند پخش کننده دی وی دی و پلی استیشن و … بسیار مهم هست حتما ابعاد دستگاه های خود را در نظر بگیرید .

هم چنین فضای خونه خودتون را در نظر داشته باشد . در خرید بهترین میز تلویزیون باید ابتدا فضایی را که در خانه اشغال می کند، در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید کنید.

اما در فضا های کوچک از خرید میز تلویزیون بزرگ جدا خودداری کنید؛ زیرا فضای زیادی از خانه شما را اشغال خواهد کرد که باعث کوچک تر دیده شدن منزل می شود.

رنگ و سبک میز تلویزیون از نکاتی است که نباید به راحتی از آن ها گذشت. این دو مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما در انتخاب آن ها باید به سبک دکوراسیون خانه خود توجه کنید. رنگ میز تلویزیون باید با سایر اجزای دکوراسیون منزل، هماهنگی باشد.

جنس و کیفیت میز تلویزیون :

اکثر تولید کننده های میز تلویزیون اکثرا از جنس ام دی اف در نمای کار استفاده می کنند و اجزای داخلی میز مانند کشوها و وادار های داخل را معمولااز جنس لترون ملامینه و نئوپان می ساند که هم کیفیت کار بالا باشه و هم قیمت تمام شده برای مشتری نهایی مناسب تر تمام شود .

موضوع دیگری که درخرید میز تلویزیون های مدرن باید توجه کرد جنس پایه و یراق آلات به کار رفته در میز هست مثلا به ریل به کار رفته و جنس پایه میز توجه کنید .

معرفی چند نمونه از میز تلویزیون جدید و مدرن به روز :

میز تلویزیون دکومبل مدل دنیز

این مدل با طول 160سانتی‌متر، عرض 36 سانتی‌متر و ارتفاع 55 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است.
این میز تلویزیون 25 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 3 عدد کشو در نظر گرفته شده است . این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب است. جنس غالب میز تلویزیون دکومبل مدل دنیز از جنس ام دی اف MDF با روکش باکیفیت است.

میز تلویزیون دکومبل مدل دنیز
میز تلویزیون دکومبل مدل دنیز

برای این کالا از پایه‌هایی با جنس فلز با روکش طلایی استفاده شده است. این میز روکشی با جنس پی وی سی دارد. این مدل از کیفیت بالایی برخوردار است . رنگ و طراحی این میز سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در بین میز 2 فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است.

میز تلویزیون دکومبل مدل الماس

این میز tv با طول 160 سانتی‌متر، عرض 39 سانتی‌متر و ارتفاع بلند 45 سانتی‌متر تولید و به به بازار عرضه شده است. این میز تلویزیون حدود 30 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن سه 3 عدد کشو در نظر گرفته شده است. این کشوها با نوار طلایی زیبا تزیین شده اند به صورت مکنتی (لمسی) می باشد . این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی بسیار مناسب است.

میز تلویزیون دکومبل مدل الماس
میز تلویزیون دکومبل مدل الماس

جنس غالب میز تلویزیون بیتلی مدل الماس از جنس ام دی اف با روکش وکیوم است و صفحه روی میز از جنس هایگلاس با طرح سنگ براق می باشد. رنگ و طراحی این میز سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در وسط میز یک 1 فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است. این میز زیبا با کیفیت عالی تولید شده و در بسته بندی مناسب کارتنی و داخل نایلون حباب دار به منزل شما ارسال می شود .

میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس

میز تلویزیون مدل گلاس کلکسیونی از ویژگی های خاص در عین سادگی است. رنگ سفید آن که نقطه مقابل رنگ تلویزیون است اولین ویژگی بارز آن میباشد که باعث بیشتر دیده شدن میز در زیر تلویزیون شما میشود و نشان دهنده آن است که شما در خرید آن به رنگ هم توجه کرده اید.نوع پایه ها بصورت خراطی می باشد که زیبایی میز را دو چندان میکند و جنس چوب آن باعث استحکام بالای میز میشود.

میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس
میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس

ویژگی بعدی میز و شاید بهترین ویژگی آن مگنتی بودن درب کمد و کشو می باشد که باعث سادگی ظاهری آن شده است،شما با فشار بر روی درب قسمت کمد یا کشو میتوانید براحتی آنها را باز کنید.و در آخر فضای قرار دادن دستگاه ها وپلیر ها که شما میتوانید در دو طبقه قرار دهید و بقیه دستگاه ها را داخل قسمت کشو یا قسمت کمد قرار دهید.

میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111

میز تلویزیون یا همان میز LCD یکی از عناصر تاثیر گذار در زیبایی یک اتاق مخصوصا اتاق پذیرایی می باشد .میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 میزی است که طراحی بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و در سبک کلاسیک قرار می گیرد .جنس این میز MDF با روکش وکیوم بوده و نمای بسیار زیبایی دارد ، این میز از دو کشوی معمولی و دو محفظه کابینتی برخوردار بوده .

میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111
میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111

رنگ این میز آنتیک ( قهوه ای چوبی ) می باشد . همچنین دارای محفظه ای برای قرار دادن لوازم جانبی مانند DVD پلیر و کنسول بازی و مواردی از این قبیل است . طراحی ساده ی این میز باعث می شود با تمام دکوراسیون های کلاسیک و حتی برخی درکور های مدرن هم خوانی زیبایی داشته باشد .

طول این میز 140 سانتی متر ، عرض 40 و ارتفاعی برابر با حدود 50 سانتی متر دارد که برای تلویزیون های تا 60 اینچ مناسب است لطفا نظر خود را ارسال کنید .

از کجا میز تلویزیون چوبی جدید بخریم؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید میز تلویزیون پیداکردن فروشگاهی است که بتوانند با خیال راحت به کیفیت محصولات آن اعتماد کنند. میز تلویزیون کلاسیک و جدید را از فروشگاه یا وب‌سایت معتبر خریداری کنید. وب‌سایت معتبر دکومبل خود به صورت حضوری و آنلاین تمام محصولات تولیدی را با بهترین کیفیت عرضه می کند و شما می توانید به صورت آنلاین به آدرس decomoble.ir رفته و مدل های متنوع این فروشگاه رو مشاهده کنید.

در این مقاله، سعی کردیم شما را با بهترین مدل های میز تلویزیون در بازار آشنا کنیم امیدواریم این مطلب شما را برای خرید میز تلویزیون لاکچری راهنمایی کرده باشد.

به این آهنگ امتیاز دهید

فارسی من

«فارسی من» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از خبرگزاری های معتبر ایران دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، زیر خبر درج شده است بوده و سایت «فارسیمن » مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا