استاندار آذربایجان شرقی:

تکمیل زنجیره تولید در فولاد زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان میانه است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تحقق توسعه متوازن هدف اصلی از سفر‌های شهرستانی است گفت: تکمیل زنجیره تولید در فولاد زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان میانه است.

آقای رحمتی در جلسه شورای اداری میانه گفت:جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان میانه نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تدوین برنامه‌ها و هم‌افزایی مردم و مسئولان است.

آقای رحمتی همچنین دستور داد که احداث ایستگاه قطار در ترکمنچای توسط اداره کل راه و شهرسازی در برنامه قرار گیرد که مشکل مردم برای استفاده از آن حل شود.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: در مورد نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی در شهرستان میانه انجام شده، اما با تکلیف قانونی فاصله داریم که باید جبران کنیم.

آقای رحمتی افزود: واگذاری زمین و تسهیلات توسط دولت و ساخت توسط مردم در طرح نهضت ملی مسکن تعبیر عبارت سپردن کار مردم به مردم است.

وی تاکید کرد: نهضت ملی مسکن اولویت دولت و به تبع آن اولویت استان است که با جدیت دنبال می‌کنیم و مدیران نهاد‌های مسئول باید با حضور و بازدید میدانی کار‌ها را با سرعت پیش ببرند.

آقای رحمتی ادامه داد: وضعیت راه‌های شهرستان مناسب است، اما چون ترانزیتی هستند جای کار بیشتری دارند.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های شهرستان میانه نیز باید در اولویت قرار گیرد و ایمنی جاده‌ها هم باید ارتقا یابد.

آقای رحمتی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و هیچ یک از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شرعا و قانونا حق ندارند له یا علیه نامزدی سوگیری کنند.

وی با بیان اینکه عوامل برگزاری انتخابات به معنای عام امین رای مردم هستند اضافه کرد: رای مردم حق‌الناس است و ما باید با امنیت، سلامت و بی‌طرفی کامل انتخابات را برگزار کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما به‌عنوان کارگزاران امین مردم برای برگزاری انتخابات می‌کوشیم.

وی ادامه داد: تبیین برای اهمیت انتخابات نیز خیلی مهم است و از هر تریبونی باید برای تحقق آن و آگاهی دادن به مردم بهره جست.

دیدار با خانواده شهیدان شهریار و فرهاد بازیار از شهدای عملیات خیبر در دوران دفاع مقدس و زیارت مزار شهدای میانه به ویژه شهدای زینبیه و ثارالله پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به میانه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار