بیش از ۵٠ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری مهاباد دیدن کردند

رئیس ادارە میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون، بیش از ۵٠ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان دیدن کرده‌اند.

واحد جولایی رئیس ادارە میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد با بیان اینکه این شهرستان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در شمال‌غرب کشور است، گفت: امسال بیش از ۵٠ هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های توریستی، تاریخی و بازار‌های آن دیدن کردند.

وی با بیان اینکه پارسال حدود یک و نیم میلیون نفر مسافر از این شهرستان دیدن کردەاند، افزود: در نوروز امسال از اول فروردین ١۴٠۳ تا پایان تعطیلات، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ اتوبوس گردشگری مهاباد با همکاری شهرداری، اقدام به گردش مسافران خواهد کرد.

جولایی در ادامه گفت: این اتوبوس هر روز از ایستگاه میدان شهرداری، گردشگران را برای بازدید آثار و جاذبه‌های دیدنی مشخص شده شهرستان از قبیل موزه مردم‌شناسی مهاباد، مسجد سوور (مسجدجامع) حوضخانه‌های رستم‌بیگ و عباس‌آقا و موزه مفاخر، تاج سد مهاباد و مقبره بداق‌السلطان راهنمایی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اداره میراث فرهنگی شهرستان با مشارکت شهرداری، ایستگاه نوروزی را در دو ورودی اصلی شهر مهاباد برای راهنمایی مسافران برپا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.