قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امروز قیمت دام کشتار در بازار روند صعودی را تجربه کرد و به کیلویی 575 هزار تومان رسید. همچنین قیمت گوشت مرغ هم در کانال هشتاد هزار تومان پیشروی کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شاهد معاملات است که نسبت به روز گذشته قیمت مرغ زنده روند نزولی را تجربه کرد، اما قیمت مرغ و دام کشتار بالا رفت.

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۵۷ تومان خرید و فروش شد که رشد هشت تومانی داشته است. 

 قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۹۶۴ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت ۱۰۷ تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با رشد قیمت ۲۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته؛ ۵۷۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۲۸۰ هزار تومان معامله شد. 

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون