رئیس اپ استور آیفون هر هفته ۸۰ ساعت کار می‌کند

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
فیل شیلر / Phil Schiller رئیس اپ استور با لباس آبی
رئیس اپ استور هر هفته ۸۰ ساعت صرف نظارت بر فروشگاه اپلیکیشن آیفون می‌کند.
تبلیغات

وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی می‌گوید در پی تغییرات گسترده‌ی اپ استور در اتحادیه‌ی اروپا، ساعت کاری فیل شیلر، رئیس اپ استور، به حدود ۸۰ ساعت در هفته رسیده است.

شیلر در سال ۲۰۲۰ از مدیریت بخش بازاریابی اپل کناره‌گیری کرد و مسئولیت نظارت و مشاوره در برخی از فعالیت‌های اپ استور را بر عهده گرفت تا زمان بیشتری را صرف زندگی شخصی‌اش کند.

شیلر به پاسخ‌ فوری به ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی در تمام ساعات شهرت دارد. او در جریان دعوای اپیک‌ گیمز و اپل برای دفاع از سیاست‌های اپ استور شهادت داد.

شیلر از جمله مدیرانی‌ است که با اتحادیه‌ی اروپا ارتباط دارد و هنگام رونمایی iOS 17.4 از افرادی بود که با رسانه‌ها ارتباط گرفت و تأثیر قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه‌ی اروپا (DMA) بر حریم خصوصی و امنیت کاربران در اروپا را گوشزد کرد.

زمانی که اپل حساب توسعه‌دهنده‌ی اپیک‌گیمز را برای جلوگیری از ایجاد فروشگاه اپلیکیشن جایگزین مسدود کرد، این شیلر بود که ایمیلی را به تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک‌ گیمز، ارسال کرد و گفت که این حساب به دلیل انتقاد اپیک‌ گیمز از قانون بازارهای دیجیتال بسته شده است.

شیلر در خط مقدم برخی از بزرگ‌ترین محصولات اپل بوده و استراتژی‌های بازاریابی را برای همه‌چیز -از آی‌پاد گرفته تا مک- توسعه داده است. او یکی از حامیان اصلی اضافه‌شدن برنامه‌های متفرقه به گوشی آیفون بود. شیلر فلسفه‌ی استیو جابز را در اپل زنده نگه‌ داشته و تحت نظارت او اپ استور به منبع درآمدی بزرگ برای اپل تبدیل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات