ارزان ترین مایکروویو پاناسونیک کدام است؟

Une femme utilisant un micro-ondes-کاماپرس
لست سکند

کاربرد ماکروویو در آشپزی امروزی، از گرم‌کردن غذا صرف عبور کرده و کاربرد گسترده‌تری دارد. از این محصول می‌توان برای پختن غذا، آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن نیز استفاده کرد. از آنجایی که طی فرآیندی خاص، ماکروویو حرارت مورد نیاز جهت گرم‌‌کردن و یا پختن غذا را توسط خود مولکول‌های غذا تأمین می‌کند، ارزش غذایی مواد حفظ می‌شود. شرکت پاناسونیک نیز، در این زمینه با ارائه محصولاتی با قیمت‌های متنوع پیشگام محسوب می‌شود. ماکروویوهای با قیمت مناسب از این برند، در کنار ارائه کیفیت قابل قبول، معمولا جمع و جور طراحی شده‌اند و مناسب خانواده‌های کم جمعیت و استفاده اداری هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین ماکروویو پاناسونیک می‌پردازد.

مایکروویوو پاناسونیک مدل NNST266

این مدل ماکروویو پاناسونیک هنگام تهیه این گزارش حدود 6 میلیون و 850 هزارتومان قیمت دارد. ابعاد این ماکروویو 11.5 کیلویی، 25.9×44.4×32.7 سانتی متر است و برای آشپزخانه‌های کوچک و خانواده‌های متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ البته علیرغم ظاهر کوچک، با ظرفیت 20 لیتری، به راحتی می‌تواند نیاز خانواده‌های با جمعیت متوسط را برآورده کند.

مایکروویوو پاناسونیک مدل NNST266-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

قیمت حدودی این مدل ماکروویو پاناسونیک به رنگ مشکی 6 میلیون و 900 هزارتومان است. این محصول 12 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت داخل ماکروویو 25 لیتر است. این ماکروویو با توان 800 وات، 28 سانتی‌متر ارتفاع دارد، غرض آن 47 و عمق آن 38 سانتی‌متر است. امکان انتقال حرارت از بالای این دستگاه، غذا را به خوبی گریل می‌کند و در کنار آن با تنظیم قدرت در 5 سطح متفاوت، نسبت به پخت کامل غذا می‌توان اطمینان خاطر داشت.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

این مدل ماکروویو در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل عرضه شده و قیمت آن حدود 9 میلیون و 350 هزارتومان برآورد می‌شود. این دستگاه با عرض 48 سانتی‌متری، 28 سانتی‌متر ارتفاع و 40 سانتی‌متر عمق دارد و فضای چندانی اشغال نمی‌کند. ظرفیت حدودی این محصول 25 لیتر است و با قابلیت تنظیم زمان، راحتی کاربری زیادی دارد. توان ماکروویو 800 وات عنوان شده و بدنه استیل و ضد زنگ آن، مقاومت دستگاه را بالا می‌برد.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک NN-ST34HM

این مدل ماکروویو پاناسونیک با وزن 12 کیلوگرمی، حدود 7 میلیون و 940 هزارتومان قیمت داشته و در رنگ سفید، مشکی و استیل عرضه می‌شود. توان این ماکروویو 800 وات است و 25 لیتر ظرفیت دارد. این محصول با عمق 40 سانی و ارتفاع 287 مناسب آشپزخانه‌های کوچک و ادارات با فضای محدود است. با سیستم یخ‌زدای تعبیه شده در این محصول، به راحتی می‌توان مواد پروتئینی یخ‌زده را طبخ کرد؛ مزیت این سیستم علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، جلوگیری از تجمع باکتری بر روی گوشت هنگام بازشدن یخ در شرایط عادی است.

مایکروویو پاناسونیک NN-ST34HM-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدل ST34HM

قیمت حدودی این مدل ماکروویو پاناسونیک 8 میلیون و 738 هزارتومان است. این محصول با 9 کیلوگرم وزن قابلیت جابجایی آسان دارد. علاوه بر این، این دستگاه با ظرفیت 25 لیتری نیاز خانواده‌های متوسط را برطرف می‌کند و به راحتی می‌توان یک مرغ کامل را درون آن آماده کرد. توان مصرفی این ماکروویو 800 وات است و از سیستم قفل کودک نیز برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز