ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی Galaxy AI
تکنولوژی

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰

هوش مصنوعی Galaxy AI یکی از جدیدترین نوآوری‌‌های سامسونگ است که این برند مانور ویژه‌ای روی آن می‌دهد. Galaxy AI برای اولین‌بار به همراه خانواده گلکسی S24 معرفی شد. کره‌ای‌‌ها اکنون قصد دارند از طریق به‌روزرسانی برخی مدل‌های قدیمی‌تر، تعداد کاربران Galaxy AI را به بیش‌ از ۱۰۰ میلیون نفر برسانند.

سامسونگ درحال عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای مدل‌های منتخب ازجمله خانواده گلکسی S23 است. این به‌روزرسانی در کنار ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید، هوش مصنوعی Galaxy AI را هم به‌ ارمغان می‌آورد. این هوش مصنوعی پیشرفته فعلاً به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بررسی گلکسی S24 Ultra

به نقل از یک منبع معتبر، یکی از مقامات بلندپایه سامسونگ تأیید کرده است که تعداد کاربران Galaxy AI به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور خواهد کرد. با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ برای عرضه این به‌روزرسانی، دست‌یافتن به این رقم دور از انتظار نیست. سامسونگ به‌زودی این هوش مصنوعی را برای گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و خانواده گلکسی Tab S9 در کنار سری گلکسی S23 عرضه خواهد کرد. سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد عرضه هوش مصنوعی خود برای خانواده گلکسی S22 منتشر نکرده است.

گلکسی AI قابلیت‌های مهمی چون حذف سوژه‌های اضافه از تصاویر، خلاصه‌سازی متون، جستجوی هوشمند و تولید تصویر پس‌زمینه را به‌همراه دارد. سامسونگ وعده داده است که قابلیت ترجمه زنده متن و مکالمه‌ها را برای زبان‌های بیشتری فراهم کند؛ بنابراین احتمال پشتیبانی از زبان فارسی در فاز بعد به‌روزرسانی Galaxy AI وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی