جدیدترین شومیز زنانه در بهار 1403

جدیدترین شومیز زنانه در بهار 1403 کاماپرس
لست سکند

شومیز زنانه از آن آیتم‌هایی است که در چهارفصل کاربرد دارد، اما بیشترین قدرت‌نمایی آن‌ها را در فصل بهار و تابستان، با رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز می‌بینیم. شومیزها علاوه‌بر استایل‌های خیابانی، در مهمانی‌ها، دانشگاه و سایر فضاهای روزمره نیز استفاده می‌شوند که همین آن‌ها را به یک لباس اساسی در کمد تبدیل می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین شومیز زنانه در بهار 1403 را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک زنانه، معرفی می‌کند.

شومیز زنانه سفید

این اولین سالی نیست که خودنمایی شومیزهای ساده سفید را در خیابان‌ها می‌بینیم. اما در سال‌های اخیر اهمیت استفاده از این نوع شومیز به‌خاطر کاربردی و راحتی آن، به‌وضوح بیشتر شده است.

طرح‌های مختلفی روی شومیزهای سفید پیاده شده تا استایل آن‌ها را متفاوت‌تر کند، اما مدل بی‌طرح و نقش آن‌ها همچنان در لیست پرطرفدارترین شومیزهای زنانه در پوشش‌های مختلف رسمی و کژوال جای می‌گیرد.

شومیز زنانه سفید کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شومیز زنانه گل‌دار

شومیزهای گل‌دار یا به‌اصطلاح گل‌گلی در استایل‌هایی معروف به «استایل فلورال» بیشترین نقش را ایفا می‌کنند. در طراحی این شومیزها معمولا از تلفیق گل‌های مختف، از درشت تا ریز استفاده شده تا طراوت و شادابی را به استایل اضافه کنند.

البته کاربرد شومیز گل‌دار باتوجه به رنگ و حتی انواع طرح گل آن می‌تواند تغییر کند، برای مثال بعضی از این مدل شومیزها با گل‌های ریز با پس‌زمینه رنگ‌های قهوه‌ای یا طلایی و قرمز، در استایل کلاسیک و برخی اتواع دیگر مانند شومیزهای گل‌درشت با اپل و جنس حریر، در استایل‌های وینتیج و رترو، کاربرد دارند.

شومیز زنانه گل‌دار کاماپرس

شومیز زنانه ساتن

ساتن یکی از پارچه‌های محبوب امسال است که به احتمال زیاد در آیتم‌های زیادی آن‌ها را می‌بینیم. اما اصلی‌ترین خودنمایی آن‌ها در شومیزهای زنانه است که یک ترند خارج از چهارچوب برای سال جدید محسوب می‌شود.

معمولا پارچه ساتن برای اینکه بهتر و بیشتر جلوه خود را در استایل نشان بدهد، نیاز دارد کمتر با پارچه‌های دیگر ترکیب شود. بنابراین پیشنهاد ما برای ست کردن شومیز زنانه ساتن، ترکیب آن با یک شلوار جین با رنگی متناسب با رنگ ساتن و یا دامن‌های جین ساده است.

شومیز زنانه ساتن کاماپرس

شومیز زنانه خامه‌دوزی

سال گذشته نیز لباس‌های خامه‌دوزی را زیاد در شبکه‌های مجازی و مهمانی‌ها دیده‌ایم.حدس ما این است که این مدل لباس در سال جاری نیز همچنان پرطرفدار باقی می‌ماند چون بسیاری از طرفداران‌اش به‌تازگی آن را پیدا کرده‌اند. همچنین، تنفس‌پذیری بالای شومیزهای خامه‌دوزی از آن‌ها را یک لباس‌ زنانه راحت وخنک برای در بهار و تابستان ساخته است.

شومیز زنانه خامه‌دوزی کاماپرس

شومیز زنانه راه راه

ترند شدن ومیز زنانه راه راه بیشتر از هرکسی برای دوست‌داران استایل‌های مینیمال و کلاسیک، خوشحال‌کننده بود. البته پارچه‌های راه راه فقط محدود به شومیزها نشده‌اند و در آیتم‌های دیگری از جمله شلوار پارچه‌ای و تیشرت‌ها نیز، در سال گذشته، پرفروش بوده‌اند.

اگر از بین مدل‌های راه راه به‌دنبال محبوب‌ترین آن‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم شومیزهایی با خطوط سفید-آبی، خطوط سیاه ریز، خطوط سفید-قرمز و خطوط چندرنگ را امتحان کنید.

شومیز زنانه راه راه کاماپرس

شومیز زنانه آستین‌پفی

شومیزهای آستین‌پفی دوباره ترند شدند تا یک جایگزین شیک و دوست‌داشتنی برای شومیزهای ساده باشند. این شومیزها هم مثل انواع ساده خود با بیشتر ایتم‌های کمد هماهنگ می‌شوند، به‌خصوص وقتی رنگ‌های نود یا خنثی از آن‌ها را تهیه کنید، می‌توانید مطمئن باشید که یک لباس همیشه دم‌دست برای استفاده روزانه دارید.

شومیز زنانه آستین‌پفی کاماپرس

شومیز زنانه گیپور

گیپورهایی که تا چندسال پیش بیشتر آن‌ها را در پیراهن‌ها دیده بودیم، امسال با نمایی ویژه‌تر به شومیزها وصل شده‌اند. وقتی از وصل شدن گیپورها صحبت می‌کنیم یعنی هنوز شومیزهای تمام گیپور به‌خوبی جای خود را باز نکرده‌اند، اما اضافه شدن گیپورها در بخش یقه و آستین برخی شومیزها، یک دورنما برای ورود نزدیک آن‌ها به دنیای شومیزهای زنانه است.

شومیز زنانه گیپور کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز