بهترین بادی اسپلش زنانه با ماندگاری بالا + قیمت

بهترین بادی اسپلش زنانه با ماندگاری بالا کاماپرس
لست سکند

بادی اسپلش که بسیاری از کارشناسان آن را به‌عنوان «بادی میست» می‌شناسند، یک عطر بدن با غلظت و ماندگاری کمتر از عطرهای رایج است که برخلاف آن‌ها خاصیت آبرسانی به پوست و ایجاد طراوت و شادابی در آن را نیز دارد.

بادی اسپلش‌ها اگرچه قیمت بسیار مناسب‌تری نسبتبه عطر و ادکلن‌هایی که می‌شناسیم دارند اما بدن را از تعریق بیش از حد حفظ کرده و طراوتی لذت‌بخش را در پوست ایجاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین باد اسپلش زنانه با ماندگاری بالا را معرفی می‌کند.

بادی اسپلش زنانه شون مدل Sunrise Kiss

عصاره یاس و آلوئه‌ورا در این بادی اسپلش به آبرسانی و رطوبت پوست کمک می‌کنند. این ترکیب همچنین درصورت استفاده منظم می‌تواند برای شفافیت و روشن شدن پوست نیز مفید باشد. برند شون بادی اسپلش‌های دیگری با ترکیبات مختلف به بازار عرضه کرده است تا طیف گسترده‌ای از سلیقه را درنظر گرفته باشد.

بادی اسپلش سانرایز کیس با قیمت روز 186 هزار و 600 تومان، برای استفاده روزانه قابل استفاده است. این اسپری بوی گرم و شیرینی داشته که آن را بیشتر برای روزهای سرد مناسب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بادی اسپلش زنانه شون مدل Sunrise Kiss کاماپرس

بیشتر بخوانید:

بادی اسپلش زنانه مای مدل Endless Fantasy

بادی اسپلش 24 ساعته مای با ترکیب متعادلی از آب، الکل و نت‌های چوبی و شیرین، یک رایحه دوست‌داشتنی و سبک را برای آرامش پوست در  طول روز فراهم می‌کند. این بادی اسپلش که درحال حاضر با تخفیف 13 درصدی، به قیمت 130 هزار تومان عرضه شده، روی پوست خشک و تر قابل استفاده است.

شاین موجود در اسپری بدن مای مدل اندلس فانتزی، یک شاین ملایم ست تا پوست را از حالت عادی خارج کرده و آن را کمی براق کند. پخش بوی قابل قبول، درمقایسه با سایر بادی اسپلش‌های هم‌رده، از دیگر مزایای اندلس فانتزی از دیدگاه کاربران است.

بادی اسپلش زنانه مای مدل Endless Fantasy کاماپرس

بادی اسپلش زنانه ریچنا مدل Sweet Romance

از مهم‌ترین توصیف‌هایی که برای این بادی اسپلش از آن استفاده شده، باطراوت و تازگی است که بعد از مصرف به پوست تزریق می‌کند. سوییت رومنس با داشتن نت‌های غالب و شیرینی از جمله هلو، سیب، یاس، زنبق و رز، با قیمت روز 250هزار تومان در دسترس است.

ویژگی قابل توجه دیگر این اسپری، از بین بردن حالت چسبندگی پوست و ماندگاری متوسط رو به بالا است تا نیاز به تمدید مجدد در طول روز رفع کند.

بادی اسپلش زنانه ریچنا مدل Sweet Romance کاماپرس

بادی اسپلش زنانه دنیلو مدل Love

بادی اسپلش آبرسان دنیلو مدل لاو، از 220 میلی‌لیتر آب و اسانس‌های شیرین مرکبات تهیه شده تا رایحه‌ای شبیه عشق را در بدن جاری کند. توت فرنگی و پرتقال دو نت مشهود این محصول هستند که در طول سفر بویایی دنیلو لاو آن را تجربه می‌کنید. مدل لاو از برند دنیلو را می‌توانید با قیمت روز 125 هزار تومان تهیه کنید.

بادی اسپلش زنانه دنیلو مدل Love کاماپرس

بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل Taylor

رایحه ملایم و آرام بادی اسپلش زنانه کالیستا باعث شده تا افراد دارای میگرن و در برخی موارد، با حساسیت‌های بویایی نیز بتوانند از آن استفاده کنند. کالیستا تیلور با حجم 200 میلی‌لیتر و قیمت حدودی 207 هزار تومان و 600، به‌خاطر اسانس‌های گلی و مشک‌دار، برای روزهای سرد سال مناسب‌تر است.

بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل Taylor کاماپرس

بادی اسپلش زنانه تاپ شاپ مدل Euphoria

رایحه فوق‌العاده و ماندگاری بالای مدل یوفوریا، آن را به یک بادی اسپلش محبوب زنانه در بین تولیدات این برند تبدیل کرده است. فرمولاسیون ضد حساسیت این بادی اسپلش 169 هزار و 900 تومانی از دیگر ویژگی‌هایی است که نباید در نقد آن نادیده گرفت.

بادی اسپلش زنانه تاپ شاپ مدل Euphoria کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز