کیا اسپورتیج مدل 2025 فیس لیفت

کیا اسپورتیج فیس لیفت با چهره‌ای جذاب‌تر از قبل در راه است + عکس

کیا اسپورتیج که به‌تازگی وارد نسل جدید شده، نسخه فیس لیفت دریافت می‌کند. در ادامه مشخصات احتمالی و تصاویر این کراس اوور را مشاهده کنید.

زمان زیادی از عرضه جدیدترین و پنجمین نسل کراس اوور کیا اسپورتیج در سال 2021 با طراحی هیجان‌انگیز آن نمی‌گذرد. با این حال، آخرین اخبار خودرو نشان می‌دهند که کیا تصمیم گرفته است به همین زودی نسخه فیس لیفت اسپورتیج را هم روانه بازار کند. کیا طی چند وقت اخیر خیلی از محصولات خود را با طراحی و امکانات جدید به‌روزرسانی کرده که از جمله می‌توان به کیا K5 فیس لیفت، کیا سورنتو 2024 فیس لیفت و کیا سونت فیس لیفت اشاره کرد. حالا اسپورتیج هم قرار است یکی دیگر از محصولاتی باشد که هرچه همگام‌تر با ترندها می‌شود. تا به اینجا هرچند کیا اسپورتیج فیس لیفت مدل 2025 به‌صورت رسمی معرفی نشده، تصاویری از آن با پوشش استتاری به بیرون درز پیدا کرده است.

کیا اسپورتیج مدل 2025 فیس لیفت، به‌زودی در بازار

به رسم همیشه، با انتشار تصاویر جاسوسی از نسخه جدید اسپورتیج، رندرهایی هم بر اساس آن‌ها تهیه شده است که دیدی حتی بهتر از شکل و شمایل آن به ما ارائه می‌دهند. کیا در ادامه مسیری که از چند سال قبل در پیش گرفته بود، نسل جدید اسپورتیج را هم با المان‌هایی متفاوت و نوآورانه طراحی کرد؛ موضوعی که باعث شد این خودرو در کنار هیوندای توسان، کراس اوور هم‌خانواده آن توجهات زیادی را به خود جلب کند. حالا در نسخه فیس لیفت کیا حتی پا را فراتر گذاشته و بیشتر با همین سبک طراحی آزمون و خطا کرده است؛ به‌خصوص در ناحیه جلو.

به نظر می‌رسد دی‌لایت‌های بومرنگ‌شکل قبلی Sportage جای خود را به چراغ‌هایی جدید با دو ماژول افقی و عمودی داده‌اند. جلوپنجره نسبت به گذشته کمی کوچک‌تر شده است و حتی تغییراتی در سپر جلو به چشم می‌خورد. در نمای کناری هم تنها تغییری که دیده می‌شود، شکل رینگ‌ها است. احتمالاً بسته به نسخه رینگ‌های متفاوتی برای این نسخه جدید در دسترس قرار بگیرد. نهایتاً در نمای عقب گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده و سپر با پنل پلاستیکی جدید بازطراحی شده است.

از آنجا که هنوز جزئیاتی رسمی درباره کیا اسپورتیج فیس لیفت مدل 2025 در دسترس نیست، نمی‌توان با اطمینان درباره مشخصات فنی آن قضاوت کرد. با وجود این، به نظر نمی‌آید تغییری در مجموعه پیشرانه‌های موجود برای این شاسی بلند کره‌ای صورت بگیرد. این یعنی کماکان پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی 148 اسب بخاری، 1.6 لیتری توربوشارژ هیبرید خفیف 178 اسب بخاری، 1.6 لیتری توربوشارژ دیزل 114 اسب بخاری و 1.6 لیتری توربوشارژ دیزل 134 اسب بخاری سر جای خود باقی می‌مانند. البته خروجی نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید با کاهشی جزئی به ترتیب به 212 و 248 اسب بخار می‌رسد.

انتظار می‌رود گیربکس‌های موجود برای Sportage جدید هم دستی 6 سرعته، اتوماتیک 6 سرعته و دوکلاچه 7 سرعته باشند. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته برای نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید این شاسی بلند کیا در نظر گرفته خواهد شد.

احتمال داده می‌شود کیا نسخه جدید فیس لیفت اسپورتیج را با قیمتی بالاتر روانه بازار کند. این کراس اوور در مقطع کنونی با قیمت پایه حدود 30 هزار پوند برابر با حدود 38 هزار دلار در بریتانیا عرضه می‌شود. در آخر، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این خودرو جدید کیا چیست؟

از دست ندهید:
کیا K4 جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ کیا تاسمان، اولین وانت خودروساز کره‌ای کیا معرفی شد جنسیس ایکس گرن برلینتا ؛ خودرویی از دل بازی‌های کامپیوتری با ۱۰۸۶ اسب بخار ماگما، برند جدید جنسیس برای عرضه خودروهای اسپرت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*