سعید راد| فیلم های قدیمی سعید راد| سعید راد و گوگوش

آخرین وضعیت سلامت جسمانی سعید راد از زبان دخترش | زمان ترخیص سعید را از بیمارستان

دختر سعید راد آخرین وضعیت سلامت جسمانی پدرش را تشریح کرد.
کد خبر: 20675
آخرین وضعیت سلامت جسمانی سعید راد از زبان دخترش | زمان ترخیص سعید را از بیمارستان

احمدسعید حق پرست راد با نام هنری سعید راد بازیگر پیشکسوت و مطرح کشورمان متولد 1326 است و در حاضر 77 سال سن دارد. سعید راد تا کنون دوبار ازدواج کرده و هر دو به طلاق منجر شده است. سعید راد از ازدواج اول خود یک دختر به نام نگاه (دانپزشک) و یک پسر به نام سام (وکیل) دارد. سعید راد از سال 1347 در عرصه سینما فعالیت خود را آغاز و بعد از انقلاب بعد از سال ها دوری، در سال 1360،در فیلم سینمایی مرز به کارگردانی جمشید حیدری حضور پیدا کرد.

سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود. این هنرمند پس از فیلم عقابها به خارج از ایران مهاجرت کرده و در سال 1378 به ایران بازگشت و در سال 1382 در فیلم «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

در میان اخبار

دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت این هنرمند، گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده، اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/488mym
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ