قیمت آپارتمان 70 تا 100 متری در فاز صفر پرند/ فروردین 1403

قیمت آپارتمان در فاز صفر پرند چند؟-کاماپرس
لست سکند

فاز صفر از قدیمی‌ترین فازهای شهر پرند است که به دلیل تراکم ساختمانی پایین و جداسازی قطعات بزرگ زمین از بهترین مناطق شهر پرند برای سکونت و سرمایه‌ گذاری محسوب می‌شود. فاز صفر پرند نسبت به فازهای دیگر پر جمعیت‌تر است. دسترسی خوب به امکانات آموزشی، فرهنگی، رفاهی و مجتمع‌های بزرگ ورزشی و تجاری از ویژگی‌های مهم فاز صفر شهر پرند به شمار می‌رود. به همین دلیل قیمت آپارتمان در فاز صفر پرند نسبت به مناطق دیگر بیشتر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان با متراژهای متفاوت در فاز صفر شهر پرند را معرفی ‌می‌کند.

آپارتمان 70 متری در فاز صفر پرند

یک واحد ۷۰ متری یک خواب شهر پرند در حالی که ساخت ۱۳۹۱ بوده و به تازگی بازسازی شده است، با قیمت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار دارد و کاملاً نورگیر است. واحد ذکر شده از امکاناتی چون پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان دو خواب در فاز صفر شهر پرند

یک آپارتمان ۸۶ متری دو خواب فاز صفر شهر پرند ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان که در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته ساخت ۱۳۹۵ بوده و دارای پارکینگ و انباری است. واحد مد نظر به تازگی بازسازی شده و به امکانات رفاهی و ایستگاه مترو دسترسی بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 90 متری در فاز صفر پرند

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز و دو خواب در فاز صفر شهر پرند ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد که در طبقه دوم ساختمان واقع شده ساخت ۱۴۰۲ بوده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد ذکر شده کلید نخورده بوده و در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی فاز صفر شهر پرند قرار دارد.

قیمت آپارتمان فول امکانات در پرند

یک آپارتمان ۱۰۵ متری دو خواب و فول امکانات در فاز صفر شهر پرند ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد نوساز بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. آپارتمان ذکر شده در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و موقعیت مکانی خوبی دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

قیمت آپارتمان 100 متری در فاز صفر پرند

یک واحد ۱۰۰ متری دو خواب در فاز صفر شهر پرند با قیمت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. از امکانات و مزایای این ساختمان می‌توان به برخورداری از پارکینگ و انباری و دسترسی آسان به امکانات و خدمات رفاهی اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

23 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 تا 100 متری در فاز صفر پرند/ فروردین 1403

  1. ناشناس گفته:

    قیمت متری مسکن در شهر جدید پرند در سال ۱۴۰۳ همانند دلار سکه طلا افزایش می یابد و به عرش خواهد رسید مردم منتظر ارزانی مسکن نباشند قیمت متری مسکن خدا تومان خواهد شد….

  2. مصرف کننده واقعی مسکن گفته:

    پرند در تسخیر دلالان و واسطه‌های املاکی می‌باشد…25هزار واحد خالی در پرند موجود هست کو خریدار…. اینقدر دلالان و واسطه‌ها قیمت ها رو ببرن بالا تا سرمایه گذاری شوند به پایین آرین حدممکن برسه…بابت هر1میلیارد سرمایه ماهی 18میلیون تومان متضرر می‌شوند….

  3. مجید گفته:

    بادرود
    به نطر من هیچ تغییری نخواهد داشت چون الان هم که قیمت اینه هیچ کسی خریدیا فروش انجام نمیده چه برسه که بالا بخواد بره دولت باید فکری به رکود بازار مسکن و خودرو و دلار و طلا بکنه چون با این وضعیت مردم وضعشون از این هم که هست بدتر میشه

  4. هم وطن گفته:

    سلام.مشکل اینه که همه مون تو گرونی نقش داریم.ماشین داریم گرون میشه خوشحال میشیم.وقتی نداریم می خواهیم بخریم گرون میشه ناراحت میشیم.خونه هم همین طور ،قبول دارید وقتی خونه گرونتر میشه خرید و فروش هم بیشتر میشه،خوب طمع نکنیم.هیچی گرون نمیشه حتی دلار،تا الان من یک دلار برای سرمایه گذاری نخریدم.ماشین هم نخریدم.خونه هم نخریدم.خوشحال وناراحت هم نشدم.یه خونه ویه ماشین دارم،بسمه

  5. شاهد ایثار گفته:

    با سلام درشهرپرند یک مشت املاکی از خدا بی خبر جمع شدن و هر چقدر دلشون خواست قیمتها رو میبرن بالا. و اصلا بفکر مردم بدبخت نیستن. بفکرمنافع خودشونن.درورد تعداد املاک از خونه ها بیشتره. اخه چرا؟ کسی نظارت نمیکنه. مگه یک شهر کوچیک چقدر املاکی میخواد؟

    • Amir گفته:

      داداش دلال بازی رو متوجه میشم،ولی اینکه بخاطر ۴تا املاکی که دو قرون بالاتر میفروشن یه ملکی رو که خونه گرون نمیشه!!!!
      مصالح و مالیات و اینارو نمیبینی عزیز؟!!!نهایت کاری که املاکی میکنه بتونه ۱۰۰ تومن نهایتش رو قیمت تاثیر بزاره،اونم تو یک منطقه متمرکز نه اینکه متراکم باشه این داستان.حقیقت اینه،ولی مد شده هممون میگیم همش تقصیر این املاکیاسسسسستتتتتت.سر کاریم بخدا!!!.

  6. محمد گفته:

    با توجه به افزایش مصالح ساختمانی و آهن آلات و دستمزد کارگران مطمئن باشید ارزان نخواهد شد بلکه به صورت قابل توجه افزایش قیمت در مسکن پرند اتفاق خواهد افتاد

  7. سعید خان گفته:

    سلام و درود
    قیمت‌ها هر روز میاد پایینتر
    الان واحد 100 متری فقط و فقط 1200 ارزش داره
    گرون نخرید رفقا
    پرند شهر رویایی اما ارزان و مناسب برای زندگی شهری

  8. امیر شادمانی گفته:

    سلام
    خدا از این آدما نگذره مثلاً مسکن مهر به مردم خواستن بدن که قیمت مناسبی باشه الان مسکن مهر اجاره از 100 ماهی 4 میلیمون شده چطوری باید زندگی کرد خدا کجای زندگی ما طبقه پایین قرارگرفته مثلا بچه تهرانم تو پرند مستاجر ام با زنو بچه‌ها آواره شدیم

  9. ا. روح نواز گفته:

    سلام.و درود. این دلالان .فکر جیب خودشان. هستن. اصلا به فکر. کسی. نیستن. مسولین هم اصلا به فکر. مردم نیستن. فقط جیب خودشان. من الان مجرد هستم.

  10. یک مهندس شاغل در املاکیها.. گفته:

    فقط میدونم می گفتن اگر مترو بیاد خونه ۲ برابر میشه قیمتش ولی الان شیش ماهه ثابت و حتی راکده..!!

  11. رضا محمدیان گفته:

    انگارترمرقیمت بریده هرکس هرچی دلش میخوادمیفروشه خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه بااین‌همه تورم وگرونی

  12. یاشار گفته:

    سلام به همه عزیزان میخاستم بگم که سازنده مقصر نیست چون ما هم داریم تو فاز یک پرند ساختمون می‌سازیم و سازنده هم نیستیم برای خودمون میسازیم متاسفانه قیمت مصالح ساختمانی از سال گذاشته تا به الان سه چهار برابر شده و سال ۱۴۰۳قیمت مسکن خیلی بالا میره و به نفع مردمه که هرچی زودتر اگر در توانشون هست خونه بخرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز