بهترین شارژر بی سیم سامسونگ برای استفاده دستگاه های مختلف

لست سکند

شارژر بی سیم سامسونگ، علاوه بر امکان استفاده در سیستم عامل‎های اندرویدی، برای دستگاه‌های اپل یا حتی دستگاه‌هایی مانند ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی نیز مناسب بوده و با تعداد درگاه‌های خروجی مختلفی عرضه می‌شود. این شارژر با مدل‌های مختلفی طراحی شده که در آن‌ها امکان استفاده به شکل‌های متفاوت فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش بهترین شارژرهای بی سیم سامسونگ برای استفاده دستگاه‌های مختلف را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

شارژر بی سیم سامسونگ با مدل EP-P2400TWEGGB

این محصول با توان 15 واتی ارائه شده و شدت جریان خروجی آن 2 آمپر است. این شارژر بی سیم سامسونگ 100 گرم وزن داشته و ولتاژ ورودی آن 9 ولت در نظر گرفته می‌شود. این محصول با گوشی اپل نیز سازگاری داشته و شدت جریان شارژ بی سیم 7.5 واتی دارد. این شارژر بی سیم همراه با ال ای دی طراحی شده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت هوا و دما نشان می‌دهد.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شارژر بی سیم سامسونگ با مدل EP-P1300

این شارژر بی سیم سامسونگ برای تمام دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ بی سیم بهره می‌برند مناسب بوده و حداکثر توان خروجی آن 15 وات است. این محصول 192 گرم وزن داشته و شدت جریان خروجی آن 2 آمپر در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این شارژر بی سیم که تنها با یک درگاه خروجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، طراحی ساده و شیکی داشته و استفاده از آن برای تمام افراد آسان است.

شارژر بی سیم سامسونگ با مدل EP-P4300

این شارژر بی سیم سامسونگ با دو درگاه خروجی طراحی شده و 125 گرم وزن دارد. این محصول که برای تمام دستگاه‌هایی که از شارژر بی سیم پشتیبانی می‌کنند مناسب است، دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر بوده و ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت در نظر گرفته می‌شود.

شارژر بی سیم سامسونگ با مدل EP-N5200

شارژر بی سیم دیگری که از برند سامسونگ می‌توان خریداری کرد با رنگی سفید و جذاب موجود بوده و برای تمام دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ بی سیم بهره می‌برند قابل استفاده است. این شارژر بی سیم سامسونگ دارای یک درگاه خروجی بوده و حداکثر توان خروجی آن 15 وات در نظر گرفته می‌شود. این محصول آسان برای استفاده، دارای ولتاژ ورودی 5 تا 9 واتی و ولتاژ خروجی 5 تا 9 واتی بوده و یکی از گزینه‌های محبوب در بازار به حساب می‌آید.

شارژر بی سیم سامسونگ با مدل Trio EP-P6300

این شارژر بی سیم سامسونگ برای استفاده در دستگاه‌های مختلف مناسب بوده و تعداد درگاه خروجی آن 3 عدد است. این محصول که شدت جریان خروجی 5.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل دارد، با حداکثر توان خروجی 5 و 7.5 و 9 واتی طراحی شده و امکان شارژ گوشی با قاب حداکثر با ضخامت 3میلی متری را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این شارژر 320 گرم وزن داشته و قابلیت چند وجهی در استفاده دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز