6 اسپری مردانه ضد تعریق برای دورهمی ها + قیمت

5 اسپری مردانه ضد تعریق برای دورهمی ها کاماپرس
لست سکند

در انتخاب یک اسپری مردانه ضد تعریق مناسب، بهتر است درکنار رایحه و میزان ماندگاری محصول، نیم‌نگاهی هم به ترکیبات به‌کار رفته در آن داشته باشیم. بیشتر اسپری‌های محبوب و توصیه‌شده از سوی کارشناسان، بدون الکل بوده و با کمترین مواد مضر برای پوست، تهیه شده‌اند.

با این‌حال پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان بیشتر، به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید، با پزشک مشورت کرده و برای اثرگذاری هرچه بیشتر اسپری‌های ضد تعریق، از اسپری مستقیم آن‌ها روی لباس، خودداری کنید.

کاماپرس در این گزارش، 5 اسپری مردانه ضد تعریق را با جست‌وجو در سایت‌های ارائه‌دهنده محصولات بهداشتی آقایان، معرفی می‌کند.

اسپری مردانه ضد تعریق نیوآ مدل Fresh Active

برند نیوآ یک متخصص باسابقه در حوزه تولید و عرضه محصولات مراقبتی و بهداشتی است، بنابراین تعجبی ندارد که انتخاب اول ما برای دورهمی‌ها و حتی استفاده روزمره باشد. از شاخصه‌های مهم این محصول درمقایسه با بیشتر اسپری‌های هم‌رده خود، نبود عنصر الکل در ترکیبات تشکیل‌دهنده‌ آن است.

اسپری ضد تعریق فرش اکتیو، بدون ایچاد حساسیت روی پوست، تا حداکثر 48 ساعت، به‌شرط استفاده صحیح، اثر ضد تعریق و عطر تازه خود را حفظ می‌کند. رایحه غالب این اسپری با قیمت روز 300 هزار و 850 تومان، از عصاره‌های دریایی بوده تا حس طراوت هرچه بیشتر را در روزهای گرم به بدن القا کند.

راز آسمان پایتخت

اسپری مردانه ضد تعریق نیوآ مدل Fresh Active کاماپرس

بیشتر بخوانید:

اسپری مردانه ضد تعریق دیوایز

برند ایرانی دیوایز در سال‌های اخیر،محصولات قابل قبولی را در حوزه لوازمبهداشت شخصی تولید کرده که بادی اسپلش یا اسپری‌های بدن در رایحه‌های مختلف، یکی از انواع آن‌ها است. بهترین دما برای نگهداری هرچه بهتر این اسپری، بین 10 تا 30 درجه سانتی‌گراد است.

همچنین بادی اسپلش‌های دیوایز به‌خاطر داشتن روغن‌های گیاهی متنوع، آبرسانی به پوست بدن را افزایش داده و به سلامت و پاکیزگی آن کمک می‌کنند. اسپری بدن دیوایز را می‌توانید با رایحه‌های اونتوس و آکوا بولگاری به قیمت حدودی 280 هزار تومان تهیه کنید.

اسپری مردانه ضد تعریق دیوایز کاماپرس

اسپری مردانه ضد تعریق رایت گارد مدل Cool

دومین برند بزرگ تولیدکننده دئودرانت‌های بهداشتی آقایان در آمریکا، نمی‌تواند در تولید یک اسپری ضد تعریق ناامیدکننده باشد. اسپری رایت گارد مدل کول، طراوت بدن را درکنار حفظ آن دربرابر تعریق شدید در طولانی‌مدت حفظ کرده و انواع باکتری را از بدن دور می‌کند.

برای افزایش اثرگذاری ترکیبات این محصول، عناصر آن قبل از عرضه گسترده روی انواع پوست امتحان شده‌اند تا کمترین حساسیت را برای آن ایجاد کنند. رایت گارد کول با قیمت روز 235 هزار تومان و در حجم 250 میلی‌لیتر، قابل سفارش است.

اسپری مردانه ضد تعریق رایت گارد مدل Cool کاماپرس

اسپری مردانه ضد تعریق گارنیه مدل dogal ferahlik

رایحه اسپری 150 میلی‌لیتری گارنیه به‌گونه‌ای طراحی شده تا سلیقه‌های مختلف با جنسیت‌های گوناگون آن را دوست داشته باشند. این اسپری با قیمت حدودی 277 هزار و 740 تومان، دارای اس پی اف و خاصیت ضد آلرژیک بوده و ماندگاری بالایی را برای پوست‌هایی با تعریق نرمال، فراهم می‌کند.

اسپری مردانه ضد تعریق گارنیه مدل dogal ferahlik کاماپرس

اسپری مردانه ضد تعریق وازلین مدل Active Dry

حجم 250 میلی‌لیتری این محصول درکنار برند محبوب وازلین در دسته برندهای مراقبت از پوست، اسپری مردانه ضد تعریق اکتیو درای را به یک انتخاب تقریبا امن برای روزهای گرم سال، تبدیل می‌کند. رایحه اسپری اکتیو درای، از موضاعات مورد بحث کاربران است، پس پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این اسپری حدودا 210 هزار تومانی، به‌صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید.

اسپری مردانه ضد تعریق وازلین مدل Active Dry کاماپرس

اسپری مردانه ضد تعریق اسکلاره مدل Cobalt Dry

احساس تازگی و تمیزی از اصلی‌ترین دلایل کاربران برای خرید اسپری کبالت درای اسکلاره است. این محصول با قیمت روز 191و 700 هزار تومان، علاوه‌بر ماندگاری بالا و رایحه خنک‌کننده، به روشن شدن پوست بدن نیز کمک می‌کند.

اسپری مردانه ضد تعریق اسکلاره مدل Cobalt Dry کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز