موضوعات داغ روز:

مدل های جدید تویوتا و هوندا به گمرک باهنر رسیدند

منتشر شده در 10 فروردین 1403 ساعت 17:32
نویسنده حسین دلاور
عکاس حسین دلاور
تویوتاها و هونداهای جدید

در بازدید خبرنگار آخرین خودرو از گمرک شهید باهنر بندرعباس در ایام نوروز، مشخص شد که تیراژ قابل توجهی از محصولات تویوتا و هوندا با مدل های جدید به ایران رسیده اند.

به گزارش آخرین خودرو، به گفته کارشناسان گمرک شهید باهنر از اسفند ۱۴۰۲ فرایند تخلیه تیراژ بالایی از محصولات تویوتا در این بندر آغاز شده است و بزودی ترخیص این خودروها انجام می شود. در حال حاضر چندین انبار این گمرک به تویوتاهای وارداتی شرکت معین خودرو ایرانیان اختصاص دارد. این شرکت واردکننده در کنار عرضه تیپ های بنزینی تویوتا کرولا، نمونه هیبرید این سدان ژاپنی را هم به ایران آورده است. همچنین درکنار محموله تیپ های مختلف کرولا، سدان لوین هم در نسخه های بنزینی و هیبریدی به گمرک شهید باهنر رسیده اند و بزودی ترخیص آن ها توسط شرکت معین خودرو ایرانیان انجام می شود.

با توجه به بازدید خبرنگار آخرین خودرو از گمرک شهید باهنر، بخش عمده محوطه خودرویی این بندر به محصولات وارداتی معین خودرو ایرانیان اختصاص دارد و می توان نتیجه گرفت که همچنان این شرکت خصوصی، در امر واردات محصولات تویوتا رتبه نخست را در کشور دارد. همچنین اولین محموله رسمی محصولات هوندا توسط معین خودرو ایرانیان به این گمرک رسیده است. هوندا E-NS1 به عنوان یک کراس اوور تمام الکتریکی در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران توسط معین خودرو ایرانیان معرفی شد. حال این شرکت واردکننده اولین محموله هونداهای برقی را به ایران آورده است و برنامه دارد تا بزودی عرضه این محصولات را در سامانه انجام دهد.

۲ Responses to “مدل های جدید تویوتا و هوندا به گمرک باهنر رسیدند”

  1. محمد گفت:

    چیش به مردم مربوطه فقط حسرت خوردنش…تمام امتیازات و افتخارات و لذت هاش مطعلق به جانبازان و شهدا و ایثارگرانه

    ۶
    ۸
    • مهدی گفت:

      با سلام و بهترین آرزو ها ، هموطن عزیز این خودرو ها در سامانه یکپارچه فروخته میشه مربوط به کسایی که ۵۰۰ تومن خوابوندن ثبت نامش هم آزاد بوده ، الانم میتونی خودت حواله شو بخری کاملا برای عموم آزاده. کمی تحقیق کنیم بعد سخنگوی رسانه های هدفمند بیگانه باشیم.

      ۰
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.