3 نکته مهم که باید درباره ست کردن ساعت مردانه بدانید

3 نکته مهم که باید درباره ست کردن ساعت مردانه بدانید کاماپرس
لست سکند

نحوه ست کردن ساعت مردانه بیشتر از هرچیزی به شکل و سلیقه استایل شما و محیطی که قرار است در آن حضور داشته باشید بستگی دارد. بنابراین بدیهی است که نمی‌شود یک قاعده قطعی برای همه درنظر گرفت چون درواقع دنیای مد و فشن یک جهان یکسان برای همه نیست.

با این‌حال چند نکته اساسی وجود دارد که رعایت آن‌ها، کیفیت پوشش را در هر نوعی که باشد، بیشتر می‌کند و ساعت مردانه را به‌عنوان یک اکسسوری تکمیل‌کننده در استایل معرفی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، 5 نکته مهم درباره ست کردن ساعت مردانه را با جست‌وجو در گالری‌های معتبر ساعت، معرفی می‌کند.

سبک‌های مختلف ساعت مردانه را بشناسید

اولین اصل برای هماهنگ کردن ساعت مردانه با استایل‌های متنوع، شناختن سبک‌های مختلف ساعت است که گاهی بی‌توجه از کنار آن‌ها می‌گذریم. ساعت‌های مردانه در سبک‌های مختلفی از جمله اسپورت، کلاسیک، آنالوگ، دیجیتال و … تولید شده‌اند تا دوست‌داران ساعت را با هر سلیقه‌ای راضی کنند.

با این‌حال فقط توجه به سبک خود ساعت نیست که اهمیت دارد، بلکه دقت به پوشش‌های روزمره خودمان در محل کار، دانشگاه، دورهمی‌ها و سایر محیط‌های پررفت‌وآمد، باعث می‌شود هنگام انتخاب ساعت، هوشمندانه‌تر عمل کنیم و هر سبک ساعت را با استایل مخصوص به خودش تطبیق دهیم.

راز آسمان پایتخت

سبک‌های مختلف ساعت مردانه را بشناسید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مچ مخصوص برای بستن ساعت مردانه را انتخاب کنید

یکبار برای همیشه مشخص کنید که می‌خواهید از مچ کدام دست برای بستن ساعت مچی خود استفاده کنید. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد حل کردن این مسئله ساده است اما هنوز بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. قانون قدیمی درباره پوشیدن صحیح ساعت مچی تاکید داشت که ساعت مردانه باید روی مچ غیر غالب، یعنی مچی دستی که تسلط کمتری روی آن دارید بسته شود.

امروزه اما توجه بیشتر روی انتخاب و ترجیح فردی افراد است. اگر دوست دارید از مچ دست غالب خود برای ساعت مورد علاقه‌تان استفاده کنید، آزاد هستید اما باید دقت بیشتری در نگهداری آن به خرج دهید. از آن‌جایی که دست غیر غالب، کمتر درگیر فعالیت‌های روزمره است، امکان آسیب رسیدن به ساعت در آن به مراتب کمتر است. همچنین ممکن است بستن ساعت روی مچ دست غالب برای برخی مشکل باشد.

مچ مخصوص برای بستن ساعت مردانه را انتخاب کنید کاماپرس

به نحوه قرار گرفتن صفحه ساعت مردانه توجه کنید

شکل متداول قرار گرفتن صفحه ساعت به سمت بیرون است، اما رایج بودن یک مدل دلیلی خوبی برای رعایت کردن همیشگی آن نیست. دراصل نحوه قرارگیری صفحه ساعت به میزان راحتی شما درحین خواندن زمان بستگی دارد. اگر در موقعیتی قرار دارید که مدام باید ساعت را چک کنید یا باید دسترسی سریع‌تری به زمان داشته باشید، بهتر است صفحه ساعت را رو به داخل قرار دهید.

ویژگی مثبت دیگری که درباره قرار دادن صفحه ساعت رو به داخل وجود دارد، محافظت از آن، به‌خصوص در انواعی است که در آن‌ها از شیشه‌های مقاوم و ضد خش استفاده نشده است. این‌کار از آسیب به ساعت و اجزای درونی آن را جلوگیری می‌کند.

نقطه ضعف بستن ساعت رو به داخل، عدم نمایش شیشه ساعت و طراحی آن است که در بسیاری از مواقع با آیتم‌های مختلف استایل هماهنگ می‌شود و می‌تواند جلوه بهتری به آن اضافه کند. به‌علاوه با مشخص بودن صفحه ساعت رو به بیرون، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب اکسسوری درکنار ساعت مردانه خواهیم داشت.

به نحوه قرار گرفتن صفحه ساعت مردانه توجه کنید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الیت آنلایندیجی ساعتفروشگاه اشرافیگالری جواهریان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز