ارزان ترین بازی ps5 در فروردین 1403

برای خرید ارزان‌ترین بازی ps5 که در عین حال کیفیت قابل توجهی را هم در اختیار بازیکنان قرار دهد، بهتر است خریداران قیمت حداقلی 1 میلیون تومان را در نظر داشته باشند. این بازی‌ها را می‌توان در انواع مختلف سبک‌ها مانند اکشن، ورزشی، مبارزه‌ای و نقش آفرینی یا شوتر اول شخص پیدا کرد و متناسب با سلیقه بازیکنان از آن‌ها لذت برد. اغلب این محصولات گرافیک خوبی داشته و دنیای بازی در آن‌ها بزرگ و جذاب است. همچنین اغلب توسط ناشرهای معتبری ارائه شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش بازی‌های ps5 با قیمت حدودی 1 میلیون تومان (در فروردین 1403) را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی ps5 با نام ارباب حلقه‌ها Lord of the Rings Gollum

این بازی ps5 به عنوان محصولی با سبک اکشن و ماجراجویی معرفی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 180 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای افراد بالای شانزده سال توصیه شده و گرافیکی جذاب را پیش روی بازیکنان خود قرار می‌دهد. همانطور که از نام این بازی پیداست، داستان آن مربوط به داستان فیلم معروف ارباب حلقه‌ها بوده و ماجرای آن در دل این اثر می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازی ps5 با نام Watch Dogs Legion

این محصول برای افراد بالای 18 سال مناسب بوده و با قیمت 1 میلیون و 270 هزار تومان به فروش می‌رسد. این بازی ps5 با سبک بازی اکشن و ماجراجویانه ارائه شده و امتیاز آن 66 از 100 است. این بازی در شهر تاریخی لندن اتفاق می‌افتد و سرنوشت این شهر در دستان بازیکن قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توان گیم پلی خاص و روان را تجربه کرد.

بازی ps5 با نام Mortal Kombat 11 Ultimate Edition

این بازی ps5 سبک مبارزه‌ای داشته و با قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای افراد بالای 18 سال مناسب بوده و توانسته است جایزه بهترین بازی فایتینگ سال در سال 2019 را کسب کند. این محصول کیفیت گرافیکی بسیار بالایی داشتی و در آن می‌توان شخصیت‌های مبارزه‌ای جدیدتری نسبت به قبل دید.

بازی ps5 با نام Battlefield

این بازی برای افراد بالای 16 سال مناسب بوده و با قیمت 1 میلیون و 330 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول با سبک بازی شوتر اول شخص طراحی شده و گرافیکی عالی با گیم پلی روان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین این بازی ps5 بسیار اعتیار آور بوده و در آن علاوه بر شخصیت‌ها، هر اسلحه‌ای ویژگی‌های خاص خود را دارد که همین در بالا بردن تنوع پیش روی بازیکنان اثر دارد و بازی را جذاب‌تر می‌کند.

بازی ps5 با نام Assassin’s Creed: Valhalla

این بازی با سبک اکشن و نقش آفرینی با قیمت 1 میلیون و 340 هزار تومان به فروش می‌رسد و برای افراد بالای 18 سال مناسب است. این محصول تنوع عالی در دشمنان داشته و گرافیک خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین دنیای بزرگ و زیبای این بازی ps5 می‌تواند آن را جذاب‌تر کند. در این بازی به دنیای وایکینگ‌ها سفر کرده و دنیایی خاص تجربه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرایستگاه بازیمستر گیم ایرانمکس گیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز