راهنمای کامل انتخاب بهترین عطر عروس از نگاه متخصصان

راهنمای کامل انتخاب بهترین عطر عروس از نگاه متخصصان کاماپرس

انتخاب بهترین عطر عروس کار راحتی به نظر نمی‌‌رسد؛ همان‌طور که بارها شنیده‌ایم، هر موقعیت، عطر مخصوص به خود را دارد و در برخی موقعیت‌ها، مانند مراسم عروسی، این «مخصوص بودن» بیشتر خودش را نشان می‌دهد. در این جشن عطرها نیز مثل مهمانان دیگر در مهمانی حضور دارند و بیشتر از هرچیزی می‌خواهند یک اثر ویژه از خودشان ثبت کنند. اثری که تا همیشه، درکنار تعریف خاطرات آن شب، در ذهن مهمانان تداعی می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، راهنمای کامل انتخاب بهترین عطر عروس از دید متخصصان را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده عطر، معرفی می‌‌کند.

یک عطر عروس مناسب باید نماینده تمام عیاری از شخصیت شما باشد

درست است که در انتخاب رایحه‌ها معمولا به شخصیت و علایقمان توجه می‌کنیم، اما برای این شب به‌خصوص بهتر است برجسته‌ترین جنبه شخصیتی خود را در نظر بگیریم. خوب است کمی از عطرهایی که همیشه و در روزمره از آن استفاده می‌کردید فاصله بگیرید تا خاطره متمایزتری از مهمانی داشته باشید.

البته منظور ما این نیست که عطرهای شخصی قبلی‌تان را کاملا کنار بگذارید؛ بلکه بهتر است فقط کمی، ترتیب قرار گرفتن نت‌ها را عوض کنید و یا سراغ بوهایی بروید که درکنار اسانس‌های محبوب‌تان، چند نت اضافه برای متفاوت کردن عطر دارند.

یک عطر عروس مناسب باید نماینده تمام عیاری از شخصیت شما باشد کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر عروس باید معنای بیشتری از یک عطر معمولی داشته باشد

اگر از آن دسته عروس‌هایی هستید که زیاد به جزئیات دقت می‌کنید، توجه به این نکته، نقطه تمایز شما با دیگران است. برای این‌کار خوب است معنای عمیق‌تری از نت‌های استفاده‌شده در عطرهای انتخابی خود را جست‌وجو کنید.

برای مثال، گل صدتومانی در یک عطر می‌تواند نمادی از خوشبختی را ارائه کند و یا شکوفه‌های پرتقال، یادآور خوشبختی در موقعیت‌های مختلف هستند. با توجه به این مفاهیم، شما دیگر فقط یک عطر ندارید، بلکه یک کتابچه آرزو دارید که قرار است آن را برای مهمانان تعریف کنید.

عطر عروس باید معنای بیشتری از یک عطر معمولی داشته باشد کاماپرس

دقت به شیمی بدن و دکوراسیون مهمانی در انتخاب عطر عروس اهمیت دارد

پی هاش (PH) پوست، تاثیر زیادی روی انتقال درست نت‌های یک عطر دارد؛ به همین‌دلیل است که یک عطر یکسان، رایحه، ماندگاری و پخش بوی متفاوتی در بدن اشخاص مختلف دارد. آب و هوای مهمانی نیز در پخش اصولی عطر موثر است.

درکنار این موارد، دکوراسیون مهمانی نیز نقش به‌سزایی در این خرید دارد. برای نمونه، اگر دکور مکانی که قرار است در آن جشن را برگزار کنید، چوبی است، انتخاب رایحه‌هایی که کمی آکورد چوبی و گلی در آن جریان دارد، جو مهمانی را گرم‌‌تر جلوه می‌دهد.

شیمی بدن و دکوراسیون مهمانی در انتخاب عطر عروس اهمیت دارد کاماپرس

بهتر است عطر عروس قبل از خرید، تست شود

درصورتی‌که تصمیم گرفتید رایحه‌های جدید را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در چند روز باقی‌مانده به مهمانی آن را روی لباس‌های مختلف امتحان کنید. این‌کار علاوه‌براینکه پخش بو و ماندگاری عطر را در فضاهای مختلف می‌سنجد، احساس راحتی شما را نیز با آن رایحه افزایش می‌دهد.

همچنین خوب است ابتدا نمونه کوچکی از عطر تهیه کنید و زمانی که با رایحه به‌طور کامل کنار آمدید، شیشه اصلی آن را بخرید. در این زمان، توصیه می‌شود نظر تعدادی از اطرافیان نزدیک، به‌خصوص شریک زندگی‌تان را بسنجید؛ درست است که شما در نهایی کردن عطر نقش اصلی را دارید، اما اشکالی ندارد واکنش نزدیکان را به رایحه انتخابی خود بدانید.

بهتر است عطر عروس قبل از خرید، تست شود کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسراهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز