کد خبر : 2015270 | 30 فروردين 1403 ساعت 01:32 | 8K بازدید | 8 دیدگاه

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

امید عالیشاه دنبال ثبت پنجمین پاس گل خود در این فصل می‌گردد.

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

2012155

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیدگاه‌ها