شرایط فروش پژو پارس ELX در فروردین 1402

شرایط فروش پژو پارس ELX در فروردین 1402

بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی متقاضیان پژو پارس و سرانجام نامشخص آن‌ها، ایران خودرو از جدیدترین شرایط فروش پژو پارس ELX برای فروردین 1403 رونمایی کرده است.

ماجرای عرضه پژو پارس در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت‌نام خیل عظیمی از متقاضیان برای آن و سپس توقف تولید آن با دستور سازمان استاندارد، در ماه‌های اخیر یکی از جنجالی‌ترین اخبار خودرو در بازار ایران بوده است.

اما حالا و در شرایطی که در مدت اخیر قول‌های مساعدی برای عرضه پژو پارس‌های متقاضیان از طرف نهادها و مسئولان مختلف مطرح شده بود، جدیدترین طرح فروش پژو پارس نیز راه‌اندازی شده که می‌تواند خبر خوبی برای متقاضیان آن باشد.

جدیدترین شرایط فروش پژو پارس ELX

شرکت ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش پارس با اشاره به امکان تداوم تولید این خودرو تا پایان بهار 1403 اعلام کرده که حالا شرایط انتخاب و واریز وجه برای برخی از متقاضیان خودرو پارس XUP7 سفارشی ELX بر اساس اولویت ثبت نام فراهم شده است. جزئیات این طرح در جداولی که در ادامه می‌بینید قابل بررسی است.

شرایط فروش پژو پارس ELX در فروردین 1402

بر این اساس، متقاضیان پژو پارس ELX تا 10 روز برای انتخاب و واریز وجه فرصت دارند. همچنین به‌گفته ایران خودرو، جزئیات موضوع از طریق پیامک نیز به اطلاع واجدین شرایط اولویت‌های مذکور در جدول رسیده است.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*