ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون‌های گیمینگ
لوازم خانگی هوشمند

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

تلویزیون‌های گیمینگ نرخ نوسازی تصویر بالا با رزولوشن قابل قبول را با قیمت رقابتی در اختیار علاقه‌مندان به بازی قرار می‌دهند.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰

محبوبیت کنسول‌های بازی خانگی موجب شده‌است تا بسیاری از کاربران به خرید تلویزیون‌های گیمینگ با قابلیت‌ها و امکانات مخصوص به بازی علاقه‌مد شوند. البته چنین محصولاتی معمولاً قیمت بالایی دارند؛ اما شیائومی به‌تازگی چندین مدل از تلویزیون‌های سری ردمی (2025) مختص به بازی را با قیمت مناسب رونمایی کرده است که مشخصات قابل‌قبولی مثل رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهند.

مشخصات تلویزیون‌های گیمینگ ردمی شیائومی

ردمی A50 و A55 به‌همراه نسخه بزرگ‌تر A65، مدل‌های جدید تلویزیون‌های گیمینگ شیائومی هستند که قیمت ارزان‌ترین نسخه در میان آنها با پنل ۵۰ اینچی، تنها ۲۱۰ دلار اعلام شده‌است. نسخه پایه این محصولات به پنل دارای رزولوشن 4K مجهز هستند و از نرخ نوسازی تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برند. با این حال پیکربندی‌های گران‌تر با قیمت ۳۰۵ دلار با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

طبق اعلام شیائومی، محصولات جدید این شرکت می‌توانند حداکثر روشنایی بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ نیت را ارائه کنند؛ مقادیری که شاید چندان بالا نباشند، اما با توجه به قیمت رقابتی می‌تواند قابل توجیه باشد. پشتیبانی ۷۸ درصدی از گاموت رنگی DCI-P3 از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های مذکور هستند.

تلویزیون شیائومی

در قلب تلویزیون‌های گیمینگ سری ردمی شیائومی، تراشه چهار هسته‌ای A35 قرار گرفته است که با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این محصولات به‌شکل پیش‌فرض با سیستم‌عامل ThePaper شیائومی عرضه می‌شوند و از افکت‌های صوتی DTS پشتیبانی به عمل می‌آورند. ناگفته نماند که به بلندگوهای دوگانه با توان ۱۰ وات مجهز هستند. دارندگان محصولات شیائومی می‌توانند با استفاده از ویژگی Miobo اقدام به پخش موسیقی از گوشی یا تبلت خود روی تلویزیون نمایند.

اتصالات تلویزیون‌های تازه معرفی شده شیائومی شامل دو درگاه USB 2.0، دو درگاه HDMI و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز می‌شود. این محصولات موفق شده‌اند سه ستاره بهره‌وری انرژی را دریافت کنند و گزینه مناسبی برای گیمرهای‌ی به‌شمار می‌روند که می‌خواهند با کمترین هزینه، نمایشگر بزرگ با رزولوشن 4K در اختیار داشته‌باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی