چند توکن شیبا اینو از گردش خارج شده است؟

نرخ سوزاندن میم کوین شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته نزدیک به 50 هزار درصد بالا رفته است. براساس این نرخ تقریبا 87 میلیون توکن شیبا نابود شده که احتمالا به رشد قیمت بیشتر آن منجر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، میزان سوزاندن شیبااینو طی یک هفته گذشته بالا رفته و طبق اطلاعات موجود، کل دارایی‌های حذف شده از گردش در هفته‌های اخیر به 15.5 میلیارد توکن رسیده است. در حال حاضر شیبا اینو با قیمت 0.00002798 دلاری رسیده که نسبت به هفت روز پیش 5 درصد بالا رفته، با این حال برخی بر این باورند که رمزارز مذکور فضای بیشتری برای رشد قابل توجه و افزایش قیمتی دارد.

علاوه بر این، احتمالا توسعه بلاکچین لایه دوم به نام شیباریوم به صعود قیمتی این ارز دیجیتال نیز کمک خواهد کرد. این شبکه با هدف ارتقای موقعیت شیبا نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال هم ارز در حوزه میم کوین‌ها از طریق کاهش هزینه‌های تراکنش و بهبود سرعت فعالیت دارد، طی ماه‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره آینده تتر

در این خصوص رکت کپیتال، تحلیلگر بازار رمزارزها، بیان کرده که رالی قیمتی سه رقمی امکان پذیر است در صورتی که شیبا از سطح مقاومت کلیدی خود عبور کند. جک جاگین، دیگر تحلیلگر رمزارزی، بیان کرده که باید به آینده این توکن امیدوار بود و فراموش کردن آن اشتباه بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز