هندزفری‌های ۲۰۲۴ ناتینگ به ChatGPT مجهزند

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
هدفون ناتینگ Ear و Ear (a) از نمای نزدیک داخل کیس رنگ مشکی و زرد
دارندگان ناتینگ Ear و Ear (a) می‌توانند با یک لمس‌ساده روی این هندزفری‌ها به چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT دسترسی داشته باشند.
تبلیغات

ناتینگ (Nothing) از برنامه‌هایش برای ادغام عمیق‌ دستیار هوش مصنوعی ChatGPT با گوشی‌های هوشمند و هندزفری‌های بی‌سیم خود خبر داده است. به‌لطف تغییرات جدید، کاربران می‌توانند خیلی سریع‌تر به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

ناتینگ در ایمیلی به ورج اعلام کرد کاربرانی که از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل Nothing OS و اپلیکیشن ChatGPT روی گوشی ناتینگ استفاده می‌کنند، فقط با یک حرکت ساده موسوم‌به Pin-to-Speak (لمس و نگه‌داشتن) روی ایربادهای جدید این برند، به‌طور مستقیم به ابزار هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

هندزفری بی سیم ناتینگ Ear (a) در دست
Nothing

جین نگو، سخنگوی ناتینگ، در توضیحاتش گفت:‌ «انتشار تدریجی ChatGPT از تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) با گوشی ناتینگ فون ۲ آغاز خواهد شد و طی هفته‌های بعد برای دارندگان گوشی‌های ناتینگ فون ۱ و ناتینگ فون 2a نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.»

پس‌از دریافت به‌روزرسانی، قادر خواهید بود با استفاده از ایربادهای ناتینگ، سؤالات خود را از ChatGPT بپرسید. این یعنی احتمالاً می‌توانید ChatGPT را به‌عنوان دستیار دیجیتال منتخب خود روی هندزفری‌های ناتینگ تنظیم کنید و باید دید ویژگی مذکور در عمل چقدر روان کار خواهد کرد.

ناتینگ همچنین قصد دارد با ادغام ChatGPT در سطح سیستم‌عامل Nothing OS، از این ابزار در بخش‌های مختلف مثل اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات و ویجت‌های مخصوص ناتینگ استفاده کند و تجربه‌ی کاربری گوشی‌های هوشمندش را بهبود دهد.

استراتژی ناتینگ برای استفاده از ChatGPT حول‌ محور دستگاه‌های موجود این شرکت می‌چرخد. استارتاپ تحت مالکیت کارل پی فعلاً قصد ندارد با عرضه‌ی سخت‌افزار مجزا، چرخ را از نو اختراع کند. این شرکت همچنین یکپارچه‌سازی را به کاربران تحمیل نمی‌کند و اگر ChatGPT را روی گوشی خود نداشته باشید تأثیری بر تجربه‌ی کاربری شما نخواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات