5 مینی سریال جذاب که در طول یک روز می توان دید

مینی سریال سپس هیچ کدام باقی نماندند

بسیاری از افراد از دیدن سریال‌ها به دلیل وقت‌گیر بودن و داشتن قسمت‌های طولانی گریزان هستند. اما مینی سریال‌ها معمولا در یک فصل منتشر می‌شوند و دارای 6 تا 8 قسمت نسبتا کوتاه هستند. به طوریکه برخی از سریال‌ها دوست‌ها، می‌توانند ظرف مدت یک روز تمام قسمت‌های یک مینی سریال را تماشا کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 مینی سریال خوب را که می‌توان در طول یک روز دید، معرفی کرده است.

1 – مینی سریال پشت چشم‌هایش

این مینی سریال یک اثر انگلیسی است که در تم جنایی، روانشناسی و ماورایی ساخته شده و ممکن است تا دیدن قسمت پایانی امکان رها کردن سریال را نداشته باشید. این سریال بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده که به فارسی هم ترجمه شده است.

داستان سریال «پشت چشم‌هایش» (Behind Her Eyes) در مورد یک مادر مجرد و فرزندش است که زندگی‌اش پس از آشنایی با همسر رئیسش به طور کلی عوض می‌شود. شاید چند قسمت اول این سریال به نظرتان خسته کننده بیاید اما از قسمت سوم با سورپرایزهای عجیب خود شما را میخکوب خواهد کرد.

مینی سریال پشت چشم‌هایش فقط 6 قسمت حدودا 45 دقیقه ای دارد و در نتفلیکس اکران شده است.

راز آسمان پایتخت

2 – مینی سریال مرد شاه بلوطی

مینی سریال «مرد شاه بلوطی» (The Chestnut Man) یک سریال باکیفیت دانمارکی است که در ژانر جنایی ساخته شده است. این سریال نیز در سال 2021 از نتفلیکس منتشر شده و دارای 6 قسمت است.

داستان سریال در مورد یک قاتل سریالی است که در تمام قتل‌های خود بخشی از بدن قربانی را بریده و یک عروسک مرد شاه بلوطی را در کنار جسد قرار می‌دهد. بر روی این عروسک‌ها اثر انگشت دختری است که یک سال قبل در ماجرای مرموزی ربوده شده است.

این مینی سریال از سایت‌های معتبر امتیاز 7.7 را دریافت کرده است.

مینی سریال مرد شاه بلوطی

3 – مینی سریال میر از ایست تاون

سریال «میر از ایست تاون» ( Mare of Easttown) یکی از درخشان‌ترین سریال‌های پلیسی و جنایی چند سال اخیر است که کیت وینسلت نقش اول آن را بازی کرده است. این سریال در سال 2021 از پلتفرم اچ بی او منتشر شده و دارای 7 قسمت یک ساعته است. میر از ایست تاون از سایت‌های معتبر بررسی فیلم و سریال امتیازهای بالای 80 درصد کسب کرده و در جشنواره‌ها نیز جوایز زیادی نصیب خود نموده است.

داستان این سریال در مورد یک پلیس زن در یکی از شهرهای کوچک آمریکاست که علی رغم مشکلات خانوادگی خود با یک پرونده جنایی و آدم ربایی نیز روبرو شده است.

مینی سریال مئیر از ایست تاون

4 – مینی سریال دز

مینی سریال «دز» (Des) یک اثر جنایی و دلهره آور است که داستان واقعی خود را در 3 قسمت روایت می‌کند. داستان این سریال بر اساس داستان دستگیری دنیس ویلسن، یک قاتل سریالی اسکاتلندی که در سال 1983 پس از کشف بقایای انسانی که فاضلاب نزدیک خانه‌اش را مسدود کرده بود، ساخته شده است.

مینی سریال دز از پلتفرم آی تی وی پخش شده و می‌توان هر 3 قسمت آن را به صورت پشت سرهم و مانند یک فیلم سینمایی دید.

مینی سریال دز

5 – مینی سریال سپس هیچ کدام باقی نماندند

این مینی سریال بر اساس رمانی از آگاتاکریستی در شبکه بی بی سی یک ساخته شده است. داستان سریال در 3 قسمت روایت می‌شود و جزو سریال‌های معمایی خوب انگلیسی شناخته شده است.

داستان مینی سریال «سپس هیچ کدام باقی نماندند» (And Then There Were None) گروهی از افراد غریبه را نشان می‌دهد که در یک جزیره برای مهمانی شام دعوت می‌شوند. اما هر کدام از آن‌ها یک به یک کشته می‌شوند. مهمانان تلاش می‌کنند تا قاتل را شناسایی کنند.

مینی سریال سپس هیچ کدام باقی نماندند

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز