نسخه ویژه آفرود تویوتا لندکروزر نسل جدید

این نسخه ویژه تویوتا لندکروزر جدید آفرودبازها را شیفته خود می‌کند

هرچند تویوتا لندکروزر جدید مدل 2024 به نوبه خود آفرودری توانا است، با این نسخه ویژه به یک شاسی بلند آفرودی استثنائی تبدیل می‌شود.

تویوتا لندکروزر مدل 2024 یا همان نسل جدید لندکروزر پرادو که معرفی آن جزو پرسروصداترین‌ها بین اخبار خودرو در سال گذشته میلادی بود، از لحاظ طراحی و امکانات به سمت تجربه آفرودی متمایل‌تر شد. با این حال، حتی اگر همین برای خیلی از آفرودبازها کافی نباشد، تویوتا با ارائه تجهیزات جانبی متنوع از شرکت‌های تیونینگ مدلیستا، جائوس و توی فکتوری دست مشتریان را در آماده‌سازی یک نسخه ویژه آفرودی از لندکروزر نسل جدید باز می‌گذارد.

تبدیل تویوتا لندکروزر جدید به یک آفرودر تمام‌عیار

«جائوس» (Jaos) که در گذشته نسخه آفرودی لکسوس LX600 و محصولاتی دیگر از تویوتا را عرضه کرده بود، صفحه محافظ (اسکید پلیت) به‌همراه چراغ‌های ال‌ای‌دی ادغام شده، یک صفحه فولای دیگر جهت محافظت از زیر بدنه، فلاپ‌های گلگیر، رکاب‌های مشکی و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی برای لندکروزر مدل 2024 ارائه می‌دهد. رینگ‌های مذکور که Jaos Tribe Cross نام دارند در رنگ‌های مشکی و طلایی با تایرهایی مخصوص زمین‌های گِلی در دسترس قرار می‌گیرند. در ضمن، گل‌پخش‌کن برای چرخ‌ها در دو رنگ مشکی و قرمز از سوی جائوس پیش رو مشتریان گذاشته می‌شود.

«مدلیستا» (Modellista) با کیت ویژه خود شکل و شمایل تویوتا لندکروزر نسل جدید را حتی هیجان‌انگیزتر می‌کند. آفرودبازهایی که طراحی اصلی این شاسی بلند ژاپنی را ساده می‌دانند بدون شک فرصت خرید این کیت را از دست نمی‌دهند.

نسخه ویژه آفرود تویوتا لندکروزر نسل جدید

کیت این تیونر تغییراتی در طراحی سپرهای جلو و عقب و همچنین چراغ‌های ال‌ای‌دی جدید پایین چراغ‌های اصلی را به دنبال دارد. از جمله المان‌های دیگر آن هم باید به رینگ‌های آلیاژی 12 اینچی، تایرهای همه‌جارو (AT)، فلاپ‌های گلگیر، پنل‌های کرومی در نمای کناری و ورودی‌های جدید اشاره کرد.

این پایانِ تدارکات مدلیستا برای نسل جدید لندکروزر پرادو نیست. امکان سفارش اسپویلر بزرگ و محافظ مشکی برای درب صندوق عقب و همچنین تغییر رنگ مه‌شکن‌های ال‌ای‌دی به زرد جهت عملکرد بهتر در آب‌وهوای نامساعد وجود دارد. تریم نورانی داشبورد و یک بالشتک که به کیف هم تبدیل می‌شود امکانات دیگر مدلیستا برای کابین لندکروزر سری 250 هستند.

نسخه ویژه آفرود تویوتا لندکروزر نسل جدید

علاقه‌مندان به کمپینگ با تویوتا لندکروزر مدل 2024 کیت «توی فکتوری» (Toy Factory) را هم پیش رو خود دارند. کیت توی فکتوری می‌تواند فضای بار این شاسی بلند در ناحیه عقب را به محلی راحت و جادار برای استراحتِ کمپرها تبدیل کند.

این کیت امکان قرار دادن چهار پوشش پهن در فضای بار و ردیف دوم به‌صورت مجزا با استفاده از یک فریم چوبی را فراهم می‌کند. راننده در صورتی که نیاز به این پوشش‌ها نداشته باشد می‌تواند آن‌ها را داخل صندوق عقب نگه دارد و در عوض از فضای موجود برای نگهداری وسایل خود استفاده کند.

در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره تجهیزات آفرودی تویوتا لندکروزر جدید چیست؟ شما این شاسی بلند ژاپنی را با کدام تجهیزات شخصی‌سازی می‌کنید؟

از دست ندهید:
تویوتا لندکروزر هم برقی می‌شود؛ حضرت ژاپنی با قوای الکتریکی در راه است منگشی هانتر ؛ باگی ۱۰۰۰ اسب بخاری از چین و رقیب مرسدس برابوس تویوتا کراون لند اسکیپ،‌ تبدیل سدان به آفرودری جذاب و خشن اینجا بهشت عاشقان تویوتا است؛ موزه ای با بیش از ۱۰۰ نمونه لندکروزر متفاوت در آمریکا