مهدی کوشکی| مهدی کوشکی و ریحانه پارسا| همسر اول و دوم و سوم مهدی کوشکی

صحنه ای تلخ از مهدی کوشکی در جشن تولد پسرش آرسام با قاب عکس| دوری 6 ساله مهدی کوشکی از پسرش آرسام

مهدی کوشکی تولد پسرش آرسام را در غیاب او و با قاب عکسش جشن گرفت.
کد خبر: 33902
صحنه ای تلخ از مهدی کوشکی در جشن تولد پسرش آرسام با قاب عکس| دوری 6 ساله مهدی کوشکی از پسرش آرسام

مهدی کوشکی از بازیگران تئاتر و سینما است که به جای دیدن شدن در فیلم‌هایش مانند شاه کش، فروشنده، لانتوری یا سریال‌های نمایش خانگی کرگدن، دل، جیران و غیره با ریحانه پارسا به سر زبان‌ها افتاد. مهدی کوشکی تاکنون سه بار ازدواج کرده است و یک پسر 17 ساله به نام آرسام از همسر اولش دارد.

مهدی کوشکی برای اولین بار با مینا شمس ازدواج کرد و این زندگی دوام نداشت و از هم جدا شدند و اکنون همسرش در لندن زندگی می کند. صحرا فتحی بازیگر و کارگردان همسر دوم مهدی کوشکی است که باز هم بعد از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند.

آنچه زندگی مهدی کوشکی را به سر زبان ها انداخت ازدواج او با ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه سریال پدر در اسفند 98 است.این زوج با اختلاف سنی حدود 17 سال با یکدیگر ازدواج کردند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال دوام داشت. زندگی مهدی کوشکی بعد از ریحانه پارسا دچار جنجال و حواشی بسیاری شد تا حدی که کم کار شد.

حالا بعد از مدت ها مهدی کوشکی یک ویدئو کوتاه از جشن تولد پسرش آرسام منتشر کرد که صحنه ای بسیار دلخراش بود. مهدی کوشکی در حالی که یک کیک تولد تهیه کرده بود با قرار دادن آن در مقابل قاب غیاب او فوت کرد.

مهدی کوشکی با انتشار این ویدئو نوشت:

شیش ساله ازت دورم بابا جون
پسر عزیزم
عشق بابا
تولدت مبارک
چشم بد ازت دور
همه ی پسرا قهرمان شون پدرشونِ جز ما که تو قهرمان منی

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/27d6ov

پربیننده ترین




اخبار داغ