هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی Nothing Ear

اولین هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد

کمپانی ناتینگ از اولین هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی (ChatGPT) در جهان رونمایی کرد. این هندزفری بلوتوثی، Nothing Ear نام دارد.

شرکت Nothing از دو هدفون بیسیم جدید با قیمت‌های متفاوت رونمایی کرد. یکی از آن‌ها Nothing Ear a با قیمت ۹۹ یورو و دومی نسخه پرچمدار Nothing Ear است که با قیمت ۱۴۹ یورو عرضه می‌شود. همچنین این دو هدفون بی سیم قابلیت جالبی با عنوان «یکپارچه‌سازی ChatGPT» را معرفی کردند که به شما اجازه می‌دهد با فشار دادن مختصری روی بدنه، دستیار هوش مصنوعی را فعال کنید.

نگاهی به هدفون بی سیم Nothing Ear

هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی Nothing Ear

این هدفون از درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی‌متری با دیافراگم سرامیکی برای رسایی و وضوح بالاتر صداهای زیر و همچنین دو دریچه اضافی برای بهبود جریان هوا و شفافیت بیشتر صدا بهره می‌برد. قابلیت پشتیبانی از کدک‌های صوتی LHDC 5.0 و LDAC برای استریم با نرخ بیت بالا و الگوریتم ANC هوشمند بهبودیافته که به صورت خودکار میزان نشتی صدا را بررسی کرده و بر اساس آن، حذف نویز را تنظیم می‌کند، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول هستند.

کمپانی ناتینگ با اضافه کردن گزینه اکولایزر پیشرفته در اپلیکیشن همراه Nothing X، امکان تنظیم دقیق صدا و به اشتراک گذاشتن آن با دوستان را فراهم کرده است.

هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی Nothing Ear

هندزفری بلوتوثی Nothing Ear از طریق بلوتوث ۵.۳ با قابلیت اتصال دوگانه، Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair ارتباطش را با دستگاه‌های شما برقرار می‌کند. میکروفون‌های مخصوص مکالمه جدیدی با فناوری Clear Voice نیز برای دریافت صدای بهتر و تماس‌های واضح‌تر تعبیه شده‌اند. عمر باتری این هدفون بدون ANC فعال ۸.۵ ساعت (و ۵.۲ ساعت با ANC) و با احتساب کیس شارژ، در مجموع ۴۰.۵ ساعت اعلام شده است. شارژ سیمی از طریق USB-C و شارژ بی‌سیم تا ۲.۵ وات روی شارژرهای Qi سازگار پشتیبانی می‌شود.

این هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود.

نگاهی به هدفون وایرلس Nothing Ear a

هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی Nothing Ear A

هندزفری بلوتوثی Nothing Ear a بسیاری از ویژگی‌های کلیدی Nothing Ear مانند درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی‌متری، حذف نویز فعال و پشتیبانی از LDAC را حفظ کرده است. این مدل با طراحی کمی اصلاح‌شده، کیس مستطیلی شکل و رنگ زرد روشن در کنار نسخه‌های سفید و مشکی به بازار می‌آید.

باقی مشخصات این محصول تقریباً مشابه Nothing Ear است، به جز اکولایزر اختصاصی و دیافراگم سرامیکی. عمر باتری آن بدون ANC ، ۹.۵ ساعت (و ۵.5 ساعت با ANC) و با احتساب کیس شارژ، تا ۴۲.۵ ساعت است. همچنین برخلاف Nothing Ear، شارژ این مدل فقط به صورت سیمی از طریق USB-C امکان‌پذیر است.

در گجت نیوز بخوانید:
رونمایی از هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با عمر باتری 40 ساعته هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 با باتری 26 ساعته معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*