ارزان ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت چقدر می شود؟

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

موتورسیکلت‌ها بیشتر از سایر وسایل نقلیه در معرض خطر هستند و هم اکنون درصد بالایی از موتورسیکلت‌هایی که در سطح خیایان‌ها در حال تردد هستند، بیمه شخص ثالث ندارند. این در حالیست که می‌توان با رقم‌های پایین و به صورت اقساطی نسبت به بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها اقدام کرد.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

ارزان ترین بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های صفر

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های صفر با پوشش دیه 1 میلیارد و 200 هزار تومانی برای ماه‌های عادی و پوشش دیه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی برای ماه‌های حرام محاسبه می‌شود. همچنین سقف پوشش خسارات مالی این بیمه نامه‌ها همانند خودروها، 40 میلیون تومان تعیین شده است.

بر اساس این سقف پوشش‌ها، قیمت حداقلی برای ارزان‌ترین بیمه شخص ثلث موتورسیکلت مشخص می‌شود. هزینه این بیمه نامه یک میلیون و 866 هزار و 40 تومان است.

بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای با افزایش سقف پوشش مالی و افزایش قیمت بیمه نامه، خدمات بیشتری را به دارندگان بیمه شخص ثالث ارائه می‌کنند. با افزایش پوشش‌های مالی قیمت بیمه نامه به صورت پلکانی و با شیب بسیار کم افزایش پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

هزینه خرید بیمه شخص ثالث موتورسیکلت صفر برای برخی از پوشش‌های خسارات مالی بیشتر، به شرح زیر است:

  • بیمه شخص ثالث موتور سیکلت صفر با پوشش مالی 80 میلیون تومان: 2 میلیون و 38 هزار و 250 تومان
  • بیمه شخص ثالث موتور سیکلت صفر با پوشش مالی 120 میلیون تومان: 2 میلیون و 72 هزار و 680 تومان
  • بیمه شخص ثالث موتور سیکلت صفر با پوشش مالی 200 میلیون تومان: 2 میلیون و 141 هزار و 570 تومان
  • بیمه شخص ثالث موتور سیکلت صفر با پوشش مالی 800 میلیون تومان: 2 میلیون و 658 هزار و 190 تومان

بیشتر بخوانید:

ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های کارکرده

موتورسیکلت‌های کارکرده نیز می‌توانند بر اساس پوشش‌های 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی خسارات جانی برای ماه‌های عادی و 1 میلیارد و 600 میلیون تومانی این خسارات برای ماه‌های حرام به همراه سقف پوشش خسارات مالی 40 میلیون تومانی، بیمه نامه خود را تهیه کنند. هزینه این نوع از بیمه نامه‌ها بر اساس میزان تخفیف موجود در بیمه نامه محاسبه می‌شود.

بر همین اساس ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت کارکرده با تخفیف حداکثری 70 درصدی، 559 هزار و 810 تومان خواهد بود.

در این نوع از بیمه نامه‌ها نیز با افزایش سقف پوشش‌ها هزینه بیمه نامه تا حد کمی افزایش پیدا می‌کند. برای نمونه در صورت داشتن بیمه نامه با تخفیف 70 درصدی و خرید سقف پوشش حداکثری به میزان 800 میلیون تومان، هزینه این بیمه نامه 797 هزار و 460 تومان خواهد بود.

خرید اقساطی و کمتر از یک سال بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت را نیز می‌توان به صورت اقساطی خریداری کرد. بیشتر شرکت‌های بیمه با دریافت 50 درصد حق بیمه، مقدار باقی مانده را در چند قسط حداکثر تا 6 ماه از راننده موتورسیکلت دریافت می‌کنند.

همچنین دارندگان موتورسیکلت می‌توانند بیمه نامه خود را به جای سالانه به صورت 6 ماهه و 3 ماهه نیز خریداری کنند و مبلغ بیمه نامه را نیز بر همین اساس پرداخت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیبیمه بازاربیمه دات کام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز