مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی A35 در آمریکا مشخص شد

سامسونگ پس از عرضه گلکسی A35 در برخی از بازارهای جهان، تصمیم گرفته است تا آن را با قیمت 399 دلار روانه بازار ایالات متحده آمریکا کند.

به‌گزارش تک‌ناک، گلکسی A35 سامسونگ گوشی هوشمند میان‌رده‌ای است که از تراشه‌ ۵ نانومتری اگزینوس 1380 بهره می‌برد؛ همان تراشه‌ای که سال گذشته در ساخت گلکسی A54 از آن استفاده شد. این تراشه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود و به A35 کمک می‌کند تا ازپس انجام وظایف روزانه و اجرای بازی‌های سبک بربیاید.

همچنین، انرژی لازم برای کار با میان‌رده جدید سامسونگ را باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. گوشی گلکسی A35 به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را روی رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کند. متأسفانه این گوشی از هیچ‌یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برخوردار نیست.

طبق گزارش 9to5google، گلکسی A35 به صفحه‌نمایش سوپر امولد ۶/۶ اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نو‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. در پنل جلویی این گوشی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی درون پانچ هول جا خوش کرده است. این گوشی در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A35 را در رنگ‌های Awesome Navy و Awesome Lilac با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا عرضه خواهد کرد. خریداران می‌توانند در وب‌سایت سامسونگ برای مدت محدودی تا سقف ۱۵۰ دلار، گوشی‌های قدیمی خود را با A35 معاوضه و یک جفت هدفون گلکسی بادز FE را نیز با ۳۰ درصد تخفیف و به قیمت ۳۰ دلار تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.