با 15 میلیون گوشی پوکو بخریم یا سامسونگ؟

برای خرید گوشی پوکو یا سامسونگ با قیمت 15 میلیون تومان، اولین چیزی که در ظاهر به چشم می‌خورد امکاناتی است که از نظر عددی در گوشی پوکو بیشتر از سامسونگ هستند. مانند کیفیت دوربین یا ظرفیت حافظه داخلی و رم بالاتر. این ویژگی‌ها را به نوعی قابلیت مثبت می‌توان در نظر گرفت، اما باید توجه داشت که به طور کلی سامسونگ محصولاتی با نرم افزار و سخت افزار مناسب‌تر عرضه می‌کند. به همین جهت افراد متناسب با سلیقه و نیاز خود می‌توانند انتخاب کنند.

افرادی که به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند بهتر است سراغ مدل‌های پوکو بروند، همچنین این گوشی‌ها برای گیمرها نیز انتخاب بهتری هستند. افرادی که به سخت افزار و نرم افزار بهتر اهمیت می‌دهند، بهتر است سراغ سامسونگ بروند. این مدل گوشی‌های سامسونگ برای استفاده روزمره مناسب در نظر گرفته می‌شوند و تمام افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش مدل‌های 15 میلیون تومانی گوشی پوکو و سامسونگ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل X6 5G

این گوشی پوکو ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعتی داشته و سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی داشته و امکان استفاده از سه دوربین 64 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو را فراهم می‌کند. این محصول از قابلیت شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کرده و 181 گرم وزن دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی پوکو با مدل X5 Pro 5G

این گوشی پوکو با دوربین‌های 108 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی طراحی شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت شارژ سریع در این گوشی پوکو 67 وات بوده و امکان شارژ معکوس آن نیز 5 وات در نظر گرفته می‌شود. این گوشی دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.67 اینچ است. همچنین این محصول با 181 گرم وزن عرضه می‌شود.

گوشی سامسونگ با مدل A54 5G ویتنام

این گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی داشته و وزن آن 2.2 گرم است. همچنین کیفیت دوربین‌های پشت در این مدل 50 و 12 و 5 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی سامسونگ از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کرده و مقاومت نسبتا مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد.

گوشی سامسونگ با مدل A35 5G ویتنام

محصول دیگر سامسونگ نیز با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. این گوشی سامسونگ با سه دوربین 50 و 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و محصولی ضد آب در نظر گرفته می‌شود. سایز صفحه نمایش این گوشی سامسونگ 6.6 اینچ عنوان شده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی در آن وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگشیائومیکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با 15 میلیون گوشی پوکو بخریم یا سامسونگ؟

  1. مهدی م گفته:

    من خودم عاشق سامسونگ بودم وبه گفته دوستان با ترس ولرز پوکو گرفتم دوسال پیش فکر نمی کردم گوشی پوکو انقدر کیفیت داشته باشه وعاشق این برند شدم حرف نداره محال پوکو دست بگیری سمت برند دیگه ای بری گوشی ده تومانی پوکو یعنی هجده تومانی سامسونگ.تازه شارژر هم داره.به نظر پوکو برند برتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز