تور کوش آداسی را با کدام پروازها رزرو کنیم؟ ایرلاین‌ها و مبدا پروازها

سفر به کوش آداشی با چالش های پروازهای داخلی و خارجی - کاماپرس

کوش آداسی فرودگاه ندارد! بنابراین شما نمی‌توانید از ایران مستقیم به کوش آداسی بروید. پس راه چاره چیست؟ بهترین راه برای سفر با تور کوش آداسی با پرواز ترک یا پرواز ایرانی، پرواز مستقیم از ایران به ازمیر و از ازمیر به کوش آداسی است. اصولا تورهایی که به مقصد کوش آداسی برگزار می‌شود نیز به همین صورت است و شما ابتدا به ازمیر می‌روید و از آنجا به صورت زمینی یا هوایی به کوش آداسی سفر می‌کنید. لازم است بدانید قیمت تور کوش آداسی با پروازهای خارجی بیشتر از پرواز داخلی است. اصولا عمده این تورها با پروازهای خارجی مانند پگاسوس، کاسپین، ترکیش، قطر، Ajet و… برگزار می‌شود. تور کوش آداسی را با کدام پروازها رزرو کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن پاسخ و اطلاع دقیق از این مسئله، ایرلاین‌ها و مبدا پروازها همراه ما باشید تا راهنمایی لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که گفتیم پرواز مستقیمی از ایران به کوش آداسی وجود ندارد. برای رزرو این تور باید تور کوش آداسی با پرواز ترک را انتخاب کنید و به صورت غیرمستقیم به این شهر سفر کنید. قیمت تور کوش آداسی با پروازهای ترک و خارجی اصولا کمی بالا از آب در می‌آید. تور کوش آداسی از هیچ یک از شهرهای ایران به صورت مستقیم برگزار نمی‌شود؛ بلکه همه این تورها به مقصد ازمیر برگزار شده و از ازمیر لازم است به صورت زمینی و هوایی به این شهر بروید که اصولا ترانسفر بین شهری به عهده تور است.

در حال حاضر تور کوش آداسی از تهران، مشهد، اصفهان، شیراز تبریز و گاها ارومیه به مقصد ازمیر برگزار می‌شود که در ادامه در خصوص آن‌ها دقیق‌تر توضیح می‌دهیم.

تور کوش آداسی از تهران قیمت مناسبی دارد

تور کوش آداسی از تهران به این صورت است که شما با پرواز یکی از ایرلاین‌های کاسپین، پگاسوس، ترکیش، قطر و Ajet به ازمیر می‌روید و از ازمیر به کوش آداسی سفر می‌کنید. بنابراین باید باز هم تاکید کنیم که پرواز مستقیم به کوش آداسی وجود ندارد؛ چرا که کوش آداسی فرودگاهی ندارد! این پرواز اصولا هر روز هفته از تهران به ازمیر برگزار می‌شود و بازه قیمتی آن نیز بر اساس ایرلاین انتخابی، تاریخ سفر و مسائلی از این قبیل متغیر است. قیمت رزرو بلیط هواپیما از تهران به ازمیر از 5/800/000 شروع شده و تا 38/000/000 تومان ادامه دارد.

تور کوش آداسی از تبریز فقط با پگاسوس و ترکیش برگزار می‌شود

همانطور که گفتیم تور کوش آداسی از تبریز هم قابل رزرو است و پروازهای مستقیم از تبریز به ازمیر صورت می‌گیرد. باید بدانید که این پرواز بر خلاف پروازهای تهران هر روز برگزار نمی‌شود و تنها چند روز در هفته قابل رزرو است؛ بنابراین امکان رزرو در تاریخ دلخواه در بیشتر مواقع وجود ندارد. تور کوش آداسی از تبریز توسط ایرلاین‌های پگاسوس و ترکیش برگزار می‌شود و بازه قیمتی آن نیز از 11/000/000 تا 35/000/000تومان متغیر است.

راز آسمان پایتخت

تور کوش آداسی از مشهد گران‌تر از شهرهای دیگر است

تور کوش آداسی - کاماپرس

دلیل گرانی تور کوش آداسی از مشهد چیست؟

هم‌وطنان عزیز مشهدی، از مشهد هم می‌توانند به صورت مستقیم این تور را رزرو نمایند. پرواز مشهد به ازمیر اصولا با ایرلاین ترکیش برگزار می‌شود و بازه قیمتی آن کمی گران‌تر از تهران و تبریز است. برای رزرو تور کوش آداسی از مشهد و خرید بلیط هواپیما به تنهایی باید مبلغی بین 45/000/000 تا 112/000/000 تومان پرداخت نمایید. این تور فقط چند روز در هفته قابل رزرو است. مابقی روزها پرواز ندارد.

تور کوش آداسی از اصفهان فقط با ایرلاین ترکیش برگزار می‌شود

با توجه به تعداد پروازهای اصفهان به ازمیر، تور کوش آداسی از اصفهان تنها یک الی دو روز در هفته برگزار می‌شود. ایرلاین‌های برگزارکننده این تور فقط به ترکیش خلاصه می‌شود و بازه قیمتی آن خیلی بالا نیست. به طور کلی قیمت بلیط اصفهان تا ازمیر در حال حاضر حدود 14/000/000 تومان است.

تور کوش آداسی از شیراز یک روز در هفته برگزار می‌شود

پرواز شیراز به ازمیر نیز مانند اصفهان است و اصولا یک بار در هفته برگزار می‌شود. از این رو تورهایی که از شیراز به کوش آداسی برگزار می‌شود محدودیت تاریخ داشته و نمی‌توانید در هر تاریخی که می‌خواهید تور مدنظر را رزرو کنید. این تور با ایرلاین ترکیش برگزار ده و بازه قیمتی آن نیز حدود 21/000/000 تومان است.

قیمت تور کوش آداسی از تهران چند برابر کمتر از شهرستان‌های دیگر!

پیشنهاد می‌کنیم تور کوش آداسی را از تهران رزرو کنید! شما می‌توانید از شهر مبدا خود بلیط هواپیما یا قطار تهران را خریداری کنید و به تهران بیایید و با هزینه کمتر به کوش آداسی بروید. قیمت بلیط تهران تا ازمیر بسیار مقرون به صرفه‌تر از اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد به ازمیر است. به طور مثال قیمت بلیط مشهد به ازمیر تا 112/000/000 تومان هم می‌رسد! این در حالیست که گران‌ترین بلیط تهران به ازمیر در حال حاضر حدود 58/000/000 تومان است.

ارزان‌ترین تور کوش آداسی را از لحظه آخر رزرو کنید

تور کوش آداسی - کاماپرس

رزرو تور کوش آداسی ارزان و لحظه آخری در لحظه آخر

اگر به دنبال تور ارزان کوش آداسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به پکیج‌های تور کوش آداسی با پرواز ترک لحظه آخر بزنید. قیمت تور کوش آداسی در آژانس گردشگری لحظه آخر نسبت به دیگر آژانس‌ها مقرون به صرفه‌تر است و تنوع آژانس‌ها در این مجموعه به شما قدرت انتخاب تاریخ و قیمت می‌دهد. برای رزرو آنلاین این تور وارد سایت لحظه آخر شوید و تور مدنظر را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز