English

جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره فیلم کلاسیک برگزار شد

برای گرامیداشت ۳۰ سالگی فیلم «پالپ فیکشن» ساخته کوئنتین تارانتینو، بازیگران آن در افتتاحیه جشنواره فیلم کلاسیک TCMجمع شدند.

جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره فیلم کلاسیک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از ددلاین، هاروی کایتل، ساموئل ال.جکسون، اوما تورمن و جان تراولتا دیروز پنج‌شنبه در جشنواره فیلم کلاسیک TCM در سینمای چینی هالیوود گردآمدند تا با حضور در مراسم سی‌امین سالگرد «داستان عامه پسند» این فیلم را گرامی بدارند.

موضوع جشنواره امسال فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام که تا یکشنبه ۲۱ آوریل ادامه دارد، «تحت تعقیب: جنایت و عدالت در فیلم» است. فیلم‌های مهم دیگری در کنار «پالپ فیکشن» در برنامه امسال جای گرفته‌اند که «محله چینی‌ها»، «هری کثیف»، «بعد از ظهر سگی»، «در کمال خونسردی»، «شمال از شمال غربی» و «در بارانداز» از آن جمله هستند.

طبق سنت جشنواره، همه نمایش‌ها با برنامه مقدمه ویژه‌ای درباره زمینه فیلم‌ها همراه هستند و برای نمایش «پالپ فیکشن» هم ابتدا برنامه گفت‌وگو با تراولتا، تورمن، جکسون و کایتل برگزار شد. از دیگر بازیگران سینما روزانا آرکت، فیل لامار، بور استیرز، اریک استولتز، جولیا سوینی و فرانک ویلی هم در این برنامه حضور داشتند.

«داستان عامه‌پسند» یا «پالپ فیکشن» سال ۱۹۹۴ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو اکران شد. او و راجر آواری برای نوشتن فیلمنامه این فیلم برنده جایزه اسکار شدند.

امسال پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کلاسیک برگزار می‌شود و قرار است بیلی دی ویلیامز بازیگر و لوییس بوول چهره‌پرداز تجلیل شوند. جینی بسینگر نویسنده نیز جایزه رابرت آزبورن را دریافت می‌کند و جودی فاستر در مراسم ثبت جای دست خود حضور می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه