شرایط خرید اقساطی مبلمان 8 نفره چیست؟

Cocooning-Header-کاماپرس

در تهیه مبل بهتر است به سبک مبل و رنگ آن دقت داشت. بهتر است سرویس مبلمان با رنگ فرش، پرده‌ها و سایر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته و در عین حال، از لحاظ سبک، به دیگر عناصر پذیرایی نیز نزدیک باشد؛ در عین حال سبک نیز باشد. با توجه به قیمت به نسبت بالای سرویس چوب، خرید مبلمان نیز یکی از دغدغه‌های کاربران است.

مجموعه دیجی پی، با ارائه وام‌های بدون ضامن تا سقف 50 میلیون تومان، می‌تواند کاربر را در خرید مبلمان منزل همراهی کند. سود این وام، 23 درصد در نظر گرفته شده است. پس از ثبت و گذراندن مراحل اداری، تنها با ارائه چک صیادی به نمایندگی دیجی پی، می‌توان از وام تخصیص یافته در جهت خرید مبلمان استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی مبلمان 8 نفره می‌پردازد.

مبلمان 8 نفره تختخواب شو هومزا مدل لیون Siat.T.Z

این مدل مبلمان 8 نفره با قیمت حدودی 40 میلیون و 300 هزارتومان در هنگام تهیه این گزارش، در سایت‌های اینترنتی قابل سفارش است. درخواست وام برای خرید این محصول می‌تواند مبلغ 40 میلیون تومان باشد. پرداختی وام 40 میلیون، ماهانه 3 میلیون و 763 هزارتومان به همراه مبلغ 4 میلیون و 98 هزارتومان به عنوان هزینه خدمات خواهد بود.

این مبلمان 8 نفره با اسفنج 30 کیلویی بکار رفته در بخش نشیمن، مبلی راحت و بادوام محسوب می‌شود. بدنه این محصول از چوب روس ساخته شده و برای تقسیم وزن، در مبل‌های سه و دو نفره، دو پایه کمکی در نظر گرفته‌ شده است.

راز آسمان پایتخت

مبل تختخواب شو هشت نفره هومزا مدل الماس کد Moscow01-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مبلمان 8 نفره شاهان دکور مدل هوکو

این مبلمان راحتی با قیمت حدودی 30 میلیون تومان تنوع رنگی بالایی دارد. برای خرید این محصول می‌توان از طریق سامانه دیجی پی درخواست وام 30 میلیون تومانی داشت. اقساط در قالب 12 قسط، ماهانه 2 میلیون و 822 هزارتومان خواهد بود و مبلغ 3 میلیون و 380 هزارتومان نیز هزینه خدمات را شامل می‌شود.

جنس بدنه و کلاف این مبلمان 8 نفره، چوب روس است و با تراکم اسفنج 35 کیلویی تا 150 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند. این مبلمان با ظاهر ساده و شیک خود با وزن 50 کیلوگرم سبک محسوب شده و به کاربرانی توصیه می‌شود که درگیر اسباب‌کشی و جابجایی‌های متعدد هستند.

مبلمان 8 نفره شاهان دکور مدل هوکو-کاماپرس

مبلمان 8 نفره نفره مبل ایران استیل مدل روبرتو R02

این مبلمان 8 نفره با قیمت حدودی 23 میلیون و 400 هزارتومان عرضه می‌شود. با درخواست وام 20 میلیون تومانی می‌توان بخش اعظمی از مبلغ خرید این محصول را تهیه کرد. بازپرداخت وام 20 میلیون تومانی، با هزینه خدمات حدود 2 میلیون تومان، به مدت 12 ماه، ماهانه 2 میلیون و 257 هزارتومان خواهد بود.

این مدل مبلمان 8 نفره با ظاهر ساده و شیک خود، گزینه مناسبی برای دکورهای مینیمال و کاربران ساده‌پسند است.

مبلمان 8 نفره نفره مبل ایران استیل مدل روبرتو R02-کاماپرس

مبلمان 8 نفره مدل نیوپیتر

این مدل مبلمان راحتی 8 نفره با قیمت حدودی 45 میلیون تومان، حدود 170 کیلوگرم وزن دارد. بهترین گزینه برای خرید این محصول، درخواست وام 50 میلیون تومانی است. در این صورت، با در نظرگرفتن حدود 5 میلیون تومان هزینه خدمات، کاربر ماهانه 4 میلیون و 700 هزارتومان اقساط در پیش دارد که تا 12 ماه ادامه دار است.

جنس بدنه مبلمان از چوب راش ساخته شده و در لایه‌های میانی آن از فوم سرد استفاده شده است. این محصول با اسفنج‌های 30 کیلویی بخش نشیمنگاه، مناسب افراد سنگین وزن است.

مبلمان 8 نفره مدل نیوپیتر-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز