ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروهای دست دوم داچیا
اخبار خودرو

گارانتی هفت ساله داچیا برای خودروهای دست ‌دوم در بریتانیا

برند داچیا به تازگی طرح گارانتی هفت ساله جدیدی را ارائه داده است که حتی خودروهای دست دوم را نیز پوشش می‌دهد.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰

برند داچیا زیرشاخه اقتصادی رنو است که خودروهای آن را با برند رنو در بازار کشورمان شاهد بوده‌ایم. تندر 90 (لوگان)، ساندرو، سیمبل (لوگان نسل دوم) و داستر محصولاتی از برند داچیا هستند. این برند پرفروش به تازگی طرح گارانتی هفت ساله جدیدی را ارائه داده است که حتی خودروهای دست ‌دوم با کارکرد هزاران مایل را نیز پوشش می‌دهد.

طرح داچیا زن (Dacia Zen) برای هر مدل داچیا که کمتر از شش سال و کمتر از ۷۵ هزار مایل کار کرده باشد قابل استفاده است. خودرو برای تحت پوشش قرار گرفتن باید هر ساله سرویس شود.

داچیا می‌گوید حتی در صورتی که مالکان پیش از این خودرو را در اختیار تعمیرکاران غیررسمی قرار داده باشند جریمه نمی‌شوند. برای خودروهای جدید، گارانتی داچیا زن پس از پایان پوشش استاندارد سه ساله در صورت انجام سرویس‌های رسمی آغاز می‌شود.

گارانتی خودروهای دست ‌دوم، این بار از یک برند اقتصادی

ارائه طرح‌های خدمات پس از فروش برای خودروهای دست دوم لوکس، موضوع جدیدی نیست. برندهایی همچون مرسدس بنز، بی‌ام‌و و آئودی طرح‌هایی برای تمدید گارانتی محصولات خود در نظر می‌گیرند. با این حال داچیا یک برند اقتصادی محسوب می‌شود و ارائه چنین طرحی از سوی آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. البته باید خاطرنشان کنیم که برند داچیا در اروپا بسیار محبوب است. داچیا طی سالیان گذشته موفق شده است تا نام خود را به عنوان یک برند محبوب در بازار اروپا ثبت کند.

خودروهای دست دوم

خودروهای داچیا به دلیل دوام بالا و استهلاک اندک، در کشورمان طرفداران بسیاری دارند. با این حال پس از توقف تولید رنو تندر 90 و رنو ساندرو در سال 1398، هیچ شرکت دیگری اقدام به عرضه محصولات داچیا نکرده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رنو ساندرو و رنو تندر 90 محبوب‌ترین خودروهای تولید داخل هستند و حتی نسخه‌های وارداتی همچون رنو سیمبل یا رنو داستر نیز در بلندمدت کارآمد ظاهر شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی