چرا پرواز تور گرجستان هوایی را فقط باید از تهران انجام دهیم؟

رزرو تور گرجستان هوایی از تهران - کاماپرس

گرجستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که اگرچه مرز زمینی مشترک با ایران ندارد اما باز هم افراد زیادی این شهر را به‌عنوان  مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. سفر به گرجستان هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می‌شود. البته تورهای زمینی بیشتر در ایام های سیزن برگزار می‌شود و در ایام دیگر شاید اتوبوس‌های مقصد گرجستان را به راحتی پیدا نکنید. تور گرجستان هوایی از شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز برگزار می‌شود اما بیشتر مردم اعتقاد دارند که بهتر است تهران را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. آیا می‌دانید که چرا رزرو تور هوایی گرجستان از مبدا تهران انتخاب بهتری است؟ در این مطلب قصد داریم دلیل این موضوع را بررسی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

از چه شهرهایی به گرجستان پرواز وجود دارد؟

همانطورکه گفته شد از شهرهای مختلفی همچون تهران، اصفهان، مشهد و تبریز به مقصد گرجستان پرواز وجود دارد. البته باید بدانید که این پروازها ممکن است مقطعی باشد و همیشه نتوانید پیدایشان کنید. برای مثال درحال حاضر برای تور گرجستان از مشهد پروازهای بسیار کم و محدودی وجود دارد و شاید اصلا نتوانید چنین توری را پیدا کنید. شهرهای دیگر هم به همین ترتیب هستند. این شرایط برای پیدا کردن پروازهای باتومی بسیار سخت است. درواقع به جز تهران شهرهای کمی را در ایران می‌توانید پیدا کنید که به باتومی پرواز مستقیم داشته باشد.

تعداد پروازهای گرجستان از تهران بیشتر است

درحال‌حاضر به‌طورکلی تعداد پروازهای ایران به گرجستان نسبت به قبل محدودتر شده است. از باز هم تعداد پروازهایی که از تهران برنامه‌ریزی می‌شود بیشتر از سایر شهرستان‌هاست. این مساله باعث می‌شود تنوع تورها از پایتخت بالاتر باشد و انتخاب‌های بیشتری پیش رویتان داشته باشید. همچنین در این حالت تاریخ، زمان پرواز و قیمت هم تنوع خواهد داشت. به‌طورکلی تفلیس و باتومی را باید دو مقصد پرطرفدار گرجستان دانست که پروازهای باتومی در شهرهای دیگر به جز تهران به سختی پیدا می‌شود و کسانی که می‌خواهند تور باتومی را رزرو کنند، معمولا سفرشان را از تهران انجام می‌دهند.

قیمت پروازهای گرجستان از تهران ارزان تر است

پروازهای مستقیم تهران به تفلیس، پایتخت گرجستان، از سایر شهرهای ایران ارزان‌تر هستند. دلیل این امر را باید تقاضای بیشتر مردم برای این مسیر و رقابت بالاتر بین ایرلاین‌ها دانست. تفاوت قیمت پرواز تهران – تفلیس و  تبریز، اصفهان، شیراز به تفلیس را باید چندین برابر دانست. درواقع این اختلاف آنقدر زیاد است که حتی اگر از شهرستان خود با هواپیما هم به تهران بیایید باز هم هزینه کمتری خواهید پرداخت.

تور گرجستان - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

امکان مسافرت با انواع پرووازهای داخلی و خارجی به مقصد گرجستان وجود دارد.

از شهرستان پرواز چارتری گرجستان پیدا نخواهید کرد

ایرلاین‌ها معمولا تعداد پروازهای خارجی کمتری را برای شهرستان‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند که این پروازها سیستمی هستند و باید تکمیل ظرفیت شوند. بنابراین امکان پیدا کردن بلیط‌های چارتری گرجستان از شهرستان به شدت پایین است و این مساله باعث می‌شود تورهای لحظه آخری کمتری هم بتوانید پیدا کنید و بنابراین راه برای پیدا کردن تور ارزان هم بسته می‌شود.

پروازهای گرجستان از تهران لغوی کمتری دارد!

احتمال اینکه پروازهای گرجستان گه از شهرستان‌های مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند لغو شود، بسیار بالاتر از لغو این پروازها از تهران است. حتی در صورتی که پرواز شما از مبدا پایتخت لغو شود هم می‌توانید امیدوار باشید که با سرعت بیشتری می‌توانید برای آن جایگزین پیدا کنید اما چنین امکان از شهرستان وجود ندارد زیرا همانطورکه گفته شد؛ پروازهای شهرستان محدودتر هستند.

پروازهای گرجستان از شهرستان ها به صورت فصلی برگزار می شود

معمولا در همه ایام سال نمی‌توانیداز شهرستان‌ها به مقصد گرجستان پرواز پیدا کنید زیرا این پروازها معمولا به صورت مقطعی و فصلی برنامه‌ریزی می‌شود یعنی در ایام لو سیزن این پروازها را پیدا نخواهید کرد. دلیل این امر کم بودن تقاضا نسبت به عرضه در این فصل است. بهترین و شلوغ‌ترین زمان سفر به گرجستان را باید فصل‌های بهار و پاییز دانست. در فصل‌های دیگر خصوصا زمستان گردشگران کمتری این کشور را به‌‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند و به همین دلیل تقاضا برای پروازها هم کمتر است.

تور گرجستان - کاماپرس

 بهترین زمان رزرو تور گرجستان چه وقت است؟

آیا باید پرواز گرجستان را از تهران رزرو کنیم؟

در این مطلب درباره دلایل اینکه باید پرواز گرجستان را به جای شهرستان‌هایی همچون تبریز، اصفهان و شیراز از تهران رزرو کنیم، صحبت کردیم. طبیعتا این انتخاب هم از نظر هزینه و هم از نظر وقت برای ما به صرفه‌تر خواهد بود و بنابراین باید آن را یک انتخاب منطقی دانست. اما در نهایت اگر با بررسی دقیق شرایط خود به این نتیجه رسیدید که بهتر است این سفر را از شهرستان انجام دهید، انتخاب با خودتان است. اگر قصد رزرو تور گرجستان از تهران یا سایر شهرستان‌ها را دارید؛ همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر موردنظر خود را رزرو نمایید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز