با 1 میلیون پاوربانک شیائومی بخریم یا تسکو؟

انتخاب بین پاوربانک شیائومی یا تسکو بیشتر از هر چیز به سلیقه و کاربرد افراد بستگی دارد که با تحقیق در مورد ویژگی‌های هر پاوربانک می‌توانند آن را انتخاب کنند. به هر حال تسکو و شیائومی محصولاتی مناسب عرضه کرده‌اند که قابل توجه بوده و استفاده از آن‌ها برای تمام کاربردها مناسب در نظر گرفته می‌شود. برای خرید محصول 1 میلیون تومانی از این دو برند باید سراغ ظرفیت 10 هزار تا 30 هزار میلی آمپر ساعتی رفت که البته مدل‌های 20 هزار میلی آمپر ساعتی تنوع بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش 2 مدل از پاوربانک شیائومی و تسکو با قیمت 1 میلیون تومان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پاوربانک شیائومی با مدل Redmi PB200LZM

این پاوربانک شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی طراحی شده و برای انواع گوشی، تبلت و دستگاه‌های پخش موسیقی مناسب است. این محصول شیائومی توان خروجی کل 18 وات را در اختیار کاربران قرار داده و پورت ورودی آن USB-C و Micro-USB در نظر گرفته می‌شود. همچنین توان خروجی این پاوربانک 18 وات بوده و 2 عدد پورت خروجی USB-A نیز دارد. این محصول بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه داشته و انواع مشکلات دیگر مانند حرارت و ریست شدن را به حداقل می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پاوربانک شیائومی با مدل PB3018ZM

پاوربانک دیگری که با قیمت حدودی 1 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد، با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی طراحی شده و امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پاوربانک شیائومی با توان خروجی کل 18 وات ارائه شده و دارای دو پورت ورودی USB-C و Micro-USB  است. همچنین پورت‌های خروجی در این مدل 3 عدد بوده و از مدل USB-C و USB در نظر گرفته می‌شود. این پاوربانک 640 گرم وزن داشته و سیستم محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد نیز دارد.

پاوربانک تسکو با مدل TP 881

این محصول با  ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و 410 گرم وزن دارد. همچنین، این پاوربانک تسکو با تعداد پورت خروجی و ورودی 2 عدد ارائه شده و امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توان خروجی کل در این مدل 22.5 وات بوده و شدت جریان ورودی آن 2 آمپر عنوان می‌شود. همچنین این پاوربانک دارای کابل تایپ سی 3 آمپر است.

پاوربانک تسکو با مدل TP867W

این محصول با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت ارائه شده و دارای 3 عدد پورت خروجی است. زمان شارژ کامل برای این پاوربانک تسکو در حدود 5 تا 7 ساعت بوده و در آن نشانگر ال ای دی به کار می‌رود. همچنین این محصول بین 200 تا 400 گرم وزن دارد و محصولی سبک به حساب می‌آید. پاوربانک تسکو با باتری لیتیوم پلیمری طراحی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتسکوتکنولایفدیجی کالاشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز