شهادت امام صادق (ع)؛ فرصت سه روزه ایده‌آل برای رزرو تور مشهد از لحظه آخر

رزرو تور مشهد به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع) - کاماپرس

در مناسبات مذهبی شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) شور و شوق خاص خود را دارد؛ همین مسئله سبب می‌شود بیشتر افراد با تور مشهد از تهران به این شهر مذهبی و مقدس سفر کنند. هر سال در این روز، حرم امام رضا حال و هوای خاصی دارد؛ عزاداری‌های باشکوه، نذری‌های مردمی، هیئت‌های پرجمعیت از جمله مواردیست که در شب شهادت امام صادق در حرم امام رضا به چشم می‌خورد. اگر شما هم می‌خواهید با تور مشهد از اصفهان، تبریز، تهران، شیراز و… شب شهادت امام صادق را به این شهر مقدس سفر کنید و در حرم امام رضا باشید، در ادامه راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تور مشهد 3 روزه؛ فرصتی ارزان و مقرون به صرفه در شهادت امام صادق (ع)

امسال شهادت امام صادق (ع) برابر با شنبه 15 اردیبهشت ماه است. از آنجایی که این مناسبت تعطیل رسمی بوده و روز قبل آن نیز جمعه است؛ بهترین فرصت برای مسافرانیست که علاقه دارند در این ایام در مشهد باشند اما مشغله کاری به آن‌ها اجازه سفر نمی‌دهد. شما می‌توانید با تور مشهد از تهران 3 روزه ویژه شهادت امام صادق (ع) سه روز متوالی را در مشهد مقدس از ویژه برنامه‌های روز شهادت امام صادق لذت ببرید. لحظه آخر تور مشهد از اصفهان و تهران را با بهترین قیمت برگزار می‌کند. قیمت‌ها در این آژانس گردشگری نسبت به سایر آژانس‌های مشابه مقرون به صرفه‌تر است و می‌توانید این تور 3 روزه را با قیمت پایینی رزرو کنید.

هوایی یا زمینی؟ تور 3 روزه مشهد چگونه برگزار می‌شود؟

دست شما برای انتخاب باز است! در این تاریخ می‌توانی تور مشهد ویژه شهادت امام صادق را هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی رزرو نمایید. تور زمینی مشهد اصولا با قطار برگزار می‌شود البته امکان رزرو تور با اتوبوس هم وجود دارد؛ اما تور زمینی با قطار محبوب‌تر و راحت‌تر است. در صورت انتخاب تور زمینی حدود 11 الی 13 ساعت در راه هستید؛ اما هزینه آن مقرون به صرفه‌تر از تور هوایی است. اگر انتخاب شما تور هوایی باشد، تنها 1 الی 2 ساعت در راه خواهید بود؛ اما هزینه آن تقریبا 3 برابر تور زمینی است. در هر صورت چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی، قیمت تور مشهد 3 روزه چندان بالا نیست که بخواهید نگران آن باشید.

3 روز اقامت در مشهد در هتل 1 ستاره یا 5 ستاره؟

تور مشهد - کاماپرس

در سفر به مشهد کجا اقامت کنیم؟

راز آسمان پایتخت

اگر فکر می‌کنید تعطیلات است و همه هتل‌های لوکس و باکیفیت مشهد تکمیل ظرفیت می‌شود اشتباه می‌کنید! این تور 3 روزه در هتل‌های متعددی برگزار می‌شود که انتخاب آن‌ها با خود شماست. مسلما هر چقدر هتل شما تعداد ستاره‌های بیشتری داشته باشد باکیفیت‌تر بوده و از طرفی روی هزینه تور تاثیرگذار است؛ اما به طور کلی تور 3 روزه مشهد برای شهادت امام صادق، در هتل 1 تا 5 ستاره برگزار می‌شود و انتخاب هتل کاملا بستگی به ترجیح و بودجه شما دارد. کیفیت این هتل‌ها رضایت‌بخش بوده و شما ناراضی برنمی گردید! از جمله هتل‌های روی این تور می‌توانیم به اسامی زیر اشاره کنیم:

  • هتل امینیان: 2 ستاره
  • هتل انقلاب: 2 ستاره
  • هتل آپارتمان معین درباری: 1 ستاره
  • هتل پارمیدا: 3 ستاره
  • هتل سارینا: 4 ستاره
  • هتل اطلس: 3 ستاره
  • هتل جواد: 4 ستاره
  • هتل الماس: 4 ستاره
  • هتل قصر طلایی: 5 ستاره
  • هتل درویشی: 5 ستاره

برای رزرو تور 3 روزه مشهد به چه مدارکی نیاز دارید؟

این تور مانند سایر تورهای داخلی مدارک خاصی نمی‌خواهد. اگر می‌خواهید در تور مشهد ویژه شهادت امام صادق شرکت کنید به تنها مدارکی که نیاز دارید اصل شناسنامه و کارت ملی شماست. خدماتی که در این تور دریافت می‌کنید شامل بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل خواهد بود. مدارک گفته شده را در زمان رزرو باید در اختیار آژانس برگزارکننده قرار دهید.

آیا احتمال افزایش هزینه تور مشهد در تعطیلی شهادت امام صادق وجود دارد؟

به طور کلی در ایام تعطیل قیمت تورها در چه در حیطه داخلی و چه در حیطه خارجی اندکی افزایش میابد؛ بنابراین توقع  نداشته باشید توری که در ایام غیرتعطیل رزرو می‌کنید هم قیمت توری باشد که در تعطیلات رزرو می‌کنید. در تعطیلاتی با این مناسبت احتمال دارد کمی هزینه و قیمت تور مشهد از تهران یا اصفهان افزایش یابد؛ اما این افزایش قیمت آنقدری چشم‌‎گیر نیست که تفاوت چندانی با روزهای عادی داشته باشد.

بهترین ایرلاین‌های برگزارکننده تور 3 روزه مشهد

در اکثر مواقع تور مشهد با ایرلاین‌های کیش ایر، ایران ایرتور، کاسپین، فلای پرشیا و آتا برگزار می‌شود. با همه این ایرلاین‌ها می‌توانید پروازی با کیفیت و رضایت‌بخش داشته باشید؛ اما اصولا کیش ایر، ایران ایر و کاسپین پروازهای باکیفیت‌تری با به مسافر ارائه می‌دهند که البته در بیشتر مواقع قیمت آن‌ها نیز بالاتر است.

تور 3 روزه مشهد اردیبهشت ماه را از همین حالا رزرو کنید!

حواستان به پر شدن ظرفیت باشد. از آنجایی که در شهادت امام صادق مشهد به شدت شلوغ می‌شود و تعداد مسافران افزایش میابد؛ به همین علت ظرفیت تورها خیلی سریع تکمیل می‌گردد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا که دو هفته فرصت باقیست اقدام به رزرو آنلاین نمایید.

تور 3 روزه مشهد ویژه شهادت امام صادق را چگونه رزرو کنیم؟

تور مشهد - کاماپرس

تور مشهد 3روزه بیشترین طرفدار را دارد.

برای رزرو تور مشهد از تهران 3 روزه به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه نمایید و لیست تور مشهد از اصفهان و تهران را به همراه قیمت و خدمات مشاهده کنید. این تور همراه با اقامت در هتل و بلیط رفت و برگشت بوده و اصولا شامل مشاوره رایگان و پشتیبانی خواهد بود. دست شما برای انتخاب تاریخ، قیمت و هتل هم باز است و می‌توانید بر اساس بودجه مدنظر هتل و پکیج دلخواه را به صورت آنلاین رزرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا دیر نشده رزرو خود را انجام دهید؛ چرا که در این بازه تور مشهد خیلی سریع تکمیل ظرفیت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز