بهترین کرم ضدآفتاب فیزیکی مناسب بهار + قیمت

در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان، ضروری است که برای مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر UV، محافظت در برابر آفتاب را در اولویت قرار داد. ضدآفتاب‌های فیزیکی که به‌عنوان ضدآفتاب‌های معدنی نیز شناخته می‌شوند، بدون تکیه بر فیلترهای شیمیایی، محافظت گسترده‌ای را در برابر اشعه UVA ارائه می‌دهند. این ضدآفتاب‌ها حاوی ترکیباتی هستند که با نشستن بر روی پوست و انعکاس اشعه ماورا بنفش به‌ مراقبت از آن کمک می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کرم ضدآفتاب فیزیکی مناسب بهار را معرفی می‌کند.

1-کرم ضدآفتاب فیزیکی EltaMD UV Clear Broad-Spectrum

EltaMD UV Clear یک کرم ضدآفتاب توصیه شده توسط متخصصین پوست است که برای استفاده در فصل بهار ایده‌آل است. فرموله شده با ۹% اکسید روی شفاف و نیاسینامید، محافظت وسیع‌الطیف را فراهم کرده و درعین‌حال به آرامش و محافظت از پوست حساس کمک می‌کند. نیاسینامید به بهبود بافت و رنگ پوست کمک و آن را برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند انتخابی عالی می‌کند.

این ضدآفتاب سبک و بدون چربی به‌سرعت جذب می‌شود و سفیدی بر جای نمی‌گذارد و برای انواع پوست از جمله پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. به‌علاوه، غیر کومدون زا و بدون عطر است و به‌اندازه کافی برای استفاده روزانه ملایم است. قیمت این محصول ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان است.

1-کرم ضدآفتاب EltaMD UV Clear Broad-Spectrum 

راز آسمان پایتخت

2-کرم ضدآفتاب فیزیکی La Roche-Posay Anthelios Mineral

کرم ضدآفتاب La Roche-Posay Anthelios Mineral SPF 30 یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است. این ضدآفتاب معدنی دارای 100% اکسید روی به‌عنوان ماده فعال آن است که محافظت موثری در برابر اشعه‌های UVA و UVB ایجاد می‌کند. این ضد آفتاب برای پوست‌های حساس مناسب است و بر روی پوست‌های مستعد اگزما تست شده است.

فرمول سبک و با جذب سریع، پوششی مات به جا می‌گذارد و به خوبی زیر آرایش لایه لایه می‌شود و برای استفاده روزمره عالی است. علاوه بر این، بدون عطر، بدون پارابن و تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است و محافظت طولانی مدت را در طول فعالیت‌های خارج از منزل تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم ضدآفتاب La Roche-Posay Anthelios Mineral 

3-کرم ضدآفتاب فیزیکی و آبرسان CeraVe

کرم ضدآفتاب فیزیکی CeraVe یک ضدآفتاب آبرسان و مغذی مناسب برای استفاده در فصل بهار است. این محصول شامل ۱۰۰٪ فیلترهای معدنی، از جمله اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم، برای ایجاد محافظت وسیع‌الطیف بدون تحریک پوست حساس است.

فرمول سبک و بدون چربی با سرامیدها، اسید هیالورونیک و نیاسینامید غنی شده است تا ضمن آبرسانی و بازیابی، پوست را نرم، صاف و محافظت کند. این ضدآفتاب برای انواع پوست از جمله پوست‌های خشک و حساس مناسب است و غیر کومدون زا، بدون عطر و چربی است. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است.

3-کرم ضدآفتاب معدنی و آبرسان CeraVe 

4-کرم ضدآفتاب فیزیکی Neutrogena Sheer Zinc

کرم ضدآفتاب صورت Neutrogena Sheer Zinc Face SPF 50 با فرمولی ملایم و ضد حساسیت، محافظت قدرتمندی در برابر آفتاب ارائه می‌دهد. این ضدآفتاب با داشتن ۱۰۰% اکسید روی به‌عنوان ماده فعال، محافظت گسترده‌ای در برابر اشعه مضر UV بدون تحریک پوست ایجاد می‌کند.

فرمول سبک و بدون چربی آن به راحتی با پوست ترکیب شده و هیچ اثر سفیدی باقی نمی‌گذارد. همچنین بدون چربی، بدون عطر و غیر کومدون زا است و برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه ایده‌آل است. این ضدآفتاب تا ۸۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است و برای فعالیت در فضای باز در طول فصل بهار عالی است. قیمت این محصول ۲ میلیون تومان است.

4-کرم ضدآفتاب صورت Neutrogena Sheer Zinc 

5-کرم ضدآفتاب رنگی مینرال زینک اسکرین سوپرگوپ

کرم ضدآفتاب فیزیکی رنگی زینک اسکرین SPF40 سوپرگوپ یک ضدآفتاب تمیز و بی‌خطر برای ماجراجویی‌های بهاری است. این ماده دارای ۱۰۰٪ اکسید روی غیر نانو به‌عنوان ماده فعال آن است که محافظت گسترده‌ای در برابر UVA، UVB و نور آبی ایجاد می‌کند.

همچنین با پلی‌فنول‌های زیتون و روغن دانه مراتع غنی شده است تا پوست را در برابر عوامل استرس‌زای محیطی تغذیه و محافظت کند. بعلاوه، وگان و عاری از عطرهای مصنوعی و روغن‌های ضروری است که آن را برای انواع پوست ایمن می‌سازد. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

5-کرم ضدآفتاب رنگی مینرال زینک اسکرین سوپرگوپ

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز