کد خبر : 2015662 | 31 فروردين 1403 ساعت 20:26 | 11K بازدید | 47 دیدگاه

تیم منظم محرم کابوس تمام تیم‌های لیگ

فولاد 0-1مس رفسنجان: تیم ویسی در حوالی سقوط

تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست بدهد.

فولاد 0-1مس رفسنجان: تیم ویسی در حوالی سقوط

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در اهواز با یکدیگر دیدار کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس خاتمه پیدا کرد.

ویدئو: 330450

دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم بتواند به حریف میزبان خود غلبه کند و توسط سعید واسعی به تک گل بازی دست یابد.

مس رفسنجان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد تا در رده نهم جدول قرار بگیرد و فولاد خوزستان هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند تا خطر سقوط را با توجه به اختلاف یک امتیازی با این منطقه بیش از پیش احساس کند.


گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های فولاد و مس رفسنجان را در همین صفحه دنبال کنید:

تقویمهفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جمعه: 1403/01/31 ؛ ساعت 18:10 / ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز
سوتداوران: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: و یعقوب آشوری/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان


فولادترکیب فولاد خوزستان:
شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۳-احسان پهلوان)، محمدرضا غبیشاوی (۵۹-لوسیانو پریرا)، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری (۸۰-لوکاس کاندیدو)، ابراهیم حصار(80- ساسان انصاری)
سرمربی: عبدالله ویسی

مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان: 
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۶۸-محمدرضا مهدی زاده)، سعید واسعی (۸۱-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی (۹۰+4 محمدحسین کریم زاده)و سجاد شهباززاده (۸۱-حسین مهربان)
سرمربی: محرم نویدکیا


توپ گلشرح گل:

فولاد ۰-۱ مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه ۵۶):توپ ارسال شده توسط باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در لحظه از راه رسید تا گل اول بازی را به ثمر برساند.

ویدئو: 330441

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۳: بازی با روندی برابر دنبال می‌شود و هر دو تیم در خلق موقعیت بسیار خلاق نشان داده‌اند.

دقیقه ۱۳: بازیکنان فولاد مقداری عقب رفته‌اند و تیم مس رفسنجان برای ایجاد حملات جلوتر آمده ولی شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه هیچکدام از تیم‌ها نبودیم.

دقیقه ۲۸: حرکت خوب جعفری از سمت راست با دخالت باهیا همراه شد تا توپ به شهباززاده نرسد و یک موقعیت عالی برای مسی‌ها از دست برود.

دقیقه ۳۲: ضربه خطرناک حصار با واکنش درازکش حامد لک مهار شد و یک موقعیت خطرناک از فولادی‌ها گرفته شد.

دقیقه ۵۰: در نیمه دوم هم بازی با شرایط برابر دنبال می‌شود و تا اینجا شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبودیم.

دقیقه ۷۳: سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با گردان، به طرز عجیبی ضربه‌اش از کنار دروازه بیرون رفت تا بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند.

دقیقه ۸۹: شوت زمینی فرشید باقری توسط گردان راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۰+۴: اشتباه لک در خروج دروازه با ضربه سر ضرب پریرا همراه شد اما سلیمان زاده این توپ را از روی خط دروازه برگرداند.


کارت زردکارت زرد:

(مس)جلال الدین علی محمدی-۶۶


بولت هواداربهترین بازیکن: 

سعید واسعی هافبک مرکزی تیم مس رفسنجان که در این بازی موفق به گلزنی شد شب خوبی را مقابل تیم سابقش داد و همچنین رامتین سلیمان‌زاده که در دقایق پایانی یک موقعیت ۱۰۰ درصد را از روی خط دروازه برگرداند، از بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

دیدگاه‌ها