جزییات فروش سوزوکی بالنو و سیاز در سامانه یکپارچه + قیمت

فروش سوزوکی بالنو و سوزوکی سیاز در سامانه یکپارچه خودرو با صورت عادی و 90 روزه انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اولویت‌بندی  وزارت صنعت، معدن‌ و‌ تجارت برای عرضه خودروهای وارداتی، فروش سوزوکی در سامانه یکپارچه خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح خودروها 90 روز کاری تحویل داده می‌شوند.

قیمت سوزوکی بالنو و سیاز

در این طرح خودرو سوزوکی بالنو با قیمت مصوب یک میلیارد و 505 میلیون تومان عرضه شده است. سوزوکی سیاز نیز با قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان ثبت‌نام می‌شود.

در طرح مذکور،  خودرو سوزوکی Baleno در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، سفید، مشکی و خاکستری وجود‌ دارد. همچنین سوزوکی CIAZ با رنگ‌های نقره‌ای، سفید، قهوه‌ای و خاکستری موجود‌ است.

این طرح از 28 فروردین 1403 آغاز و تا 3 اردیبهشت 1403 ادامه دارد. متقاضیان خرید خودرو 4 روز فرصت دارند خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

از مهمترین شرایط عرضه این خودرو پرداخت تاخیر 2.5 درصدی دیرکرد در تحویل است. همچنین شرکت واردکننده اعلام کرده رنک خودرو براساس اولویت درخواست متقاضیان اجرایی می‌شود. در انتخاب رنگ افرادی که زودتر واریز کرده‌اند در اولویت قرار خواهند‌ داشت. همچنین برای این خودروها 3 سال یا پیمایش 60 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته شده‌ است.

ویژگی‍‌های فنی خودرو سوزوکی بالنو

این خودرو هاچ بک محصول ژاپن بوده اما شرکت ژاپنی نامی ایتالیایی برای آن انتخاب است. بالنو به معنی صاعقه، انتظار مخاطبان را بالا می‌برد. اما این خودرو بیشتر خانوادگی است.  این خودرو هم‌اکنون در هند تولید می‌شود. بالنو با موتور 1.5 لیتری گیربکسی اتومات 4 سرعته و 5 سرعته د‌ارد.

از نظر وزنی این خودرو به 207 نزدیک است. 105 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا 100 آن به 11 ثانیه می‌رسد. این خودرو حداکثر سرعت 160 کیلومتر می‌رود. مصرف سوخت ترکیبی آن در 100 کیلومتر نیز به 5.4 لیتر می‌رسد که عملکرد خوبی است.

مهمترین آپشن‌های این خودرو دوربین عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر هدآپ، ورود بدون دکمه و استارت بدون‌ کلید است.

ویژگی‌های فنی خودرو سوزوکی CIAZ

این مدل خودرو نیز در کشورهای در حال توسعه مانند هند، الجزایر، تایلند و … تولید می‌شود. این خودرو اقتصادی طراحی ساده‌ای در داخل کابین دارد و نباید از آن انتظار آپشن‌های خارق العاده‌ای داشت.

این خودرو با موتوری 1.5 لیتری حدود 103 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب سیاز با گیربکسی اتومات 4 سرعته به حدود 14 ثانیه می‌رسد. همچنین حداکثر سرعت آن به 165 کیلومتر می‌سد و در 100 کیلومتر حدود 5.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

مهمترین آپشن‌های این خودرو شامل سیستم کشش، کنترل پایداری و ایستایی است. همچنین به دوربین عقب، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران، مه شکن و کامپیوتر سفری مجهز است.

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز