5 شغل مالی و حسابداری با حقوق بالای 20 میلیون تومان در تهران

5 شغل مالی و حسابداری با حقوق بالای 20 میلیون تومان در تهران-کاماپرس

مشاغل حوزه مالی همچون حسابداری یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین حوزه‌های شغلی است که نیازمند توانایی تحلیل دقیق اطلاعات مالی، مدیریت مالی، برنامه‌ریزی مالی و دانش قوانین مالیاتی و حسابداری است. افراد موفق در این حوزه باید دارای تحصیلات مرتبط مانند رشته‌های حسابداری و  مدیریت مالی باشند. همچنین، مهارت‌های ارتباطی بالا، توانایی کار تیمی، دقت و دانش خوب در استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری نیز از جمله پیش زمینه‌های لازم برای ورود به این حوزه محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 موقعیت شغلی در زمینه حسابداری و مالی در تهران را معرفی می‌کند.

استخدام حسابدار در تهران

شرکتی که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می‌کند به دنبال استخدام حسابدار با بیش از ۳ سال سابقه کار و حقوق ۲۰ میلیون تومان است. برای تصدی این شغل آشنایی با مسائل مالیاتی، بیمه، حقوق و دستمزد، سامانه مودیان، ارزش افزوده، بهای تمام شده و تسلط به نرم‌افزار سپیدار ضروری است.

استخدام حسابدار فروش در تهران

یک شرکت فعال در زمینه عمده فروشی و خرده فروشی تایر و رینگ خودرو به حسابدار فروش نیاز دارد. برای شروع همکاری با این شرکت تسلط کافی به فرایندهای مالی و اصول حسابداری و همچنین آشنایی با حسابداری فروش و انبار الزامی است. فرد مورد نظر این شرکت باید بیش از سه سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد و حقوق وی نیز ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

استخدام مدیر مالی در تهران

مجموعه‌ای که در زمینه واردات موبایل و تجهیزات الکترونیکی در حال فعالیت است مدیر مالی استخدام می‌کند. برخورداری از ۶ سال سابقه کاری و همچنین تسلط کامل به قوانین مالیاتی امور بازرگانی، بانکی و تامین اجتماعی و سایر مقررات مرتبط برای تصدی این شغل ضروری اعلام شده است. این فرد 26 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

استخدام کارشناس حقوق و دستمزد در تهران

یک شرکت فعال در زمینه دارو کارشناس حقوق و دستمزد با بیش از سه سال سابقه کاری استخدام می‌کند. از وظایف این کارشناس می‌توان به نگهداری سوابق پرسنل، مدیریت اسناد منابع انسانی، به روز رسانی پایگاه‌های داده داخلی و جهت دهی به کارکنان جدید و محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد. شرکت برای این موقعیت شغلی ۲۲ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

استخدام حسابدار ارشد در تهران

شرکتی که در زمینه زیرساخت و درگاه‌های پرداخت کار می‌کند به دنبال استخدام حسابدار ارشد با حقوق ۲۶ میلیون تومان است. تسلط به نرم‌افزار همکاران سیستم، تسلط به امور حسابداری و مالیاتی در کسب و کارهای دیجیتال و داشتن حداقل ۵ سال سابقه کاری از موارد مهم برای شروع فعالیت در این موقعیت شغلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز