ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر گوگل پیکسل 9 پرو در کنار آیفون 15 پرو مکس
موبایل

اولین تصاویر زنده پیکسل 9 پرو لو رفت؛ تغییر طراحی ماژول دوربین

حالا می‌توانیم تصاویر پیکسل 9 پرو را در دنیای واقعی ببینیم.

حمیدرضا علیا
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

شایعه شده است که گوگل حداقل سه گوشی هوشمند را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد؛ این سه گوشی عبارتند از: پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL. همچنین طبق شایعات، پیکسل فولد 2 به پیکسل 9 پرو فولد تغییر نام داده است. هرچقدر که به زمان معرفی این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند. به عنوان مثال، به‌تازگی عکس‌های پیکسل 9 پرو در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شده است.

توجه داشته باشید که پیکسل 9 پرو XL از نظر اندازه جانشین پیکسل 8 پرو است؛ درحالی‌که پیکسل 9 پرو احتمالاً باید ابعادی مشابه با پیکسل 9 داشته باشد. مدل پرو ویژگی‌هایی مثل دوربین عقب تله‌فوتو پریسکوپ خواهد داشت که می‌توانید در تصاویر زیر آن را مشاهده کنید. این عکس‌ها توسط سایتی روسی به نام Rozetked منتشر شده است.

مشخصات احتمالی پیکسل 9 پرو گوگل

پیکسل 9 پرو از نظر اندازه شبیه به آیفون 15 پرو خواهد بود و با تراشه تنسور G4 و 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ این میزان رم، 4 گیگابایت بیشتر از میزانی است که در پیکسل 8 پرو وجود دارد. همچنین تراشه ذخیره‌سازی UFS در پیکسل 9 پرو توسط سامسونگ ساخته می‌شود. انتظار می‌رود که سری پیکسل 9 دارای مودم 5400 اگزینوس سامسونگ با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای باشد.

همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، Pixel 9 Pro یک برآمدگی دوربین بازطراحی‌شده خواهد داشت که دیگر به سبک «ویزور» (Visor) نیست، زیرا این ماژول دوربین تا لبه‌ها گسترش نمی‌یابد. درواقع این ماژول بیضی‌شکل است. همچنین پیکسل 9 پرو احتمالاً قاب صاف و صیقلی خواهد داشت.

البته موارد ذکرشده و تصاویر لورفته هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و حتی اگر درست باشند، ممکن است گوگل تصمیم به تغییر برخی از این ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری بگیرد. برای اطلاعات دقیق‌تر و قطعی، باید تا ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر-آبان 1403) منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی