۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند

رییس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۸۶۰ جهادگر این استان در قالب حدود یک هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در نوروز و ماه مبارک رمضان امسال به مردم خدمت کردند.

محمد روحانی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع سه هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله این خدمات است.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می‌دانند و این خدمت‌رسانی در قرارگاه جهادی تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

رییس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی اظهار کرد: امسال که توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، جهادگران مسیر خدمت رسانی را با مشارکت مردم ادامه می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

برچسب ها: گروه جهادی ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.