بهترین ردیاب برای کامیون و خودروهای سنگین ؛ راهنمای خرید جی پی اس کامیون

اغلب ماشین‌های سنگین برای حمل مواد ارزشمندی مانند سوخت و تجهیزات گران‌قیمت مورد استفاده می‌گیرند؛ بنابراین نصب سیستم‌های حفاظتی روی این مدل وسایل نقلیه برای نظارت بر وضعیت فعلی آن‌ها در جاده‌ها امری حیاتی است. در این مطلب، با ما همراه باشید تا براساس اطلاعات مفیدی که در مورد بهترین ردیاب برای کامیون و خودروهای سنگین ارائه می‌دهیم، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید و با نصب آن‌ها روی خودروهای سنگین مختلف، اطمینان خاطر بیشتری از حفظ امنیت رانندگان در جاده‌ها داشته باشید.

حفظ امنیت رانندگان خودروهای سنگین در جاده ها با ردیاب کانتینری

کامیون‌ها و خودروهای سنگین به سبب حمل مواد ارزشمند پیوسته در معرض سرقت قرار دارند و احتمال فراوانی وجود دارد که این وسایل نقلیه در جاده‌ها دچار نقص فنی شوند؛ حال سوال مهم اینجاست، چگونه متوجه شویم که مشکلی برای کامیون پیش آمده یا سلامت به مقصد رسیده است؟ ردیاب کانتینری مدل IR230 از جمله ردیاب‌های مناسب انواع خودروهای سنگین است. این مدل ردیاب با قابلیت شنود و خاموش کردن وسیله نقلیه از راه دور، گزینه مناسبی برای حفظ امنیت کامیون‌ها و خودروهای سنگین در جاده‌ها محسوب می‌شود.

با نصب این مدل جی پی اس کامیون روی وسایل نقلیه سنگین، اطلاعات لحظه‌به‌لحظه مربوط به وضعیت فعلی آن‌ها در جاده‌ها به مالک ارسال می‌شود. به‌علاوه، این مدل سیستم‌های حفاظتی چندان تفاوتی با ردیاب‌های خودروها ندارند و فقط ابعاد و اندازه آن‌ها متناسب با خودروهای سنگین طراحی شده است.

ردیاب فندکی؛ راهکار مناسب برای جلوگیری از پیشرفته‌ترین سرقت‌ها

برای جلوگیری از این سرقت وسایل نقلیه سنگین، راهکار مناسبی به نام نصب ردیاب فندکی پیش روی مالکان این مدل وسایل وجود دارد. این مدل جی پی اس به دلیل اینکه ظاهری بسیار شبیه به شارژر فندکی دارد، کم‌تر کسی به آن‌ها شک می‌کند و تشخیص ردیاب فندکی برای سارقان کمی دشوار خواهد بود. به‌علاوه، مدل IR140 این ردیاب، با قابلیت شنود و داشتن دکمه مخفی برای ارسال پیامک اضطراری و پشتیبانی ارسال پیامک، بهترین جی پی اس کامیون به حساب می‌آید که به‌خوبی در به دام انداختن سارقان حرفه‌ای عمل می‌کند.

ردیاب فندکی به‌عنوان کاربردی‌ترین ردیاب برای انواع خودروها و موتورسیکلت‌ها محسوب می‌شود. اما توجه داشته باشید؛ برای این مدل وسایل نقلیه حتما ردیابی متناسب با ابعاد و اندازه آن‌ها را خریداری کنید. حال اگر قصد خرید این مدل سیستم‌های حفاظتی را دارید، مطالعه مقاله راهنمای خرید جی پی اس خودرو را توصیه می‌کنیم تا با آگاهی بیشتری، در مورد انتخاب و خرید ردیاب مناسب تصمیم‌گیری کنید.

بهترین ردیاب برای کامیون و خودروهای سنگین ؛ راهنمای خرید جی پی اس کامیون

ردیاب دیاگ؛ کاربردی‌ترین جی پی اس کامیون و خودروهای سنگین

ردیاب دیاگ از جمله ساده‌ترین جی پی اس‌های موجود در بازار است که برای نصب در انواع وسایل نقلیه سبک، سنگین و موتورسیکلت‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. ردیاب دیاگ روی سوکت دیاگ خودرو نصب می‌شود تا فرآیند ارسال اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی لحظه‌به‌لحظه وسایل نقلیه به‌درستی انجام شود. همچنین به‌ دلیل نصب در این بخش از خودروها و شباهتی که ردیاب دیاگ با سایر قطعات خودرو دارد، سارقان هرگز آن را تشخیص نخواهند داد؛ بنابراین اگر می‌خواهید امنیت خودروهای سنگین خود در جاده‌ها را افزایش دهید، حتما روی آن‌ها این مدل ردیاب را نصب کنید.

ردیاب دیاگ مدل IR90 از جمله پرکاربردترین ردیاب‌های دیاگ موجود در بازار است. نصب آسان ویژگی بارز این مدل سیستم حفاظتی محسوب می‌شود. همچنین قیمت مناسب ردیاب دیاگی IR90 آن را به گزینه‌ای مناسب برای مراکزی تبدیل کرده است که برای تامین امنیت کلیه خودروهای سنگین خود مشکل دارند. ضمنا استفاده از ردیاب فندکی در کنار این مدل جی پی اس، بهترین ترکیب ممکن برای جلوگیری از پیشرفته‌ترین سرقت‌ها خواهد بود؛ چراکه تشخیص دشوار این دو مدل ردیاب، کار را برای هر سارقی سخت خواهد کرد.

نصب ردیاب چه مزایایی برای کامیون‌ها و خودروهای سنگین دارد؟

علاوه‌بر جلوگیری از پیشرفته‌ترین سرقت‌ها، نصب ردیاب برای کامیون‌ها و خودروهای سنگین مزایای فراوانی دارد که در ادامه قصد داریم به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم:

  • نظارت بهتر روی وضعیت عبور و مرور کامیون‌ها و خودروهای سنگین
  • افزایش بهره‌وری و بهبود زمان‌بندی برای فعالیت‌ها
  • کاهش هزینه‌های عملیاتی و کنترل مصرف سوخت
  • جلوگیری از سرقت خودرو و بار آن

به‌طورکلی نصب ردیاب برای خودروهای سنگین قابلیت‌های فراوانی در اختیار مالکان آن‌ها قرار می‌دهد تا فعالیت خود را بهینه‌تر و کارآمدتر انجام دهند.

بهترین ردیاب برای کامیون و خودروهای سنگین ؛ راهنمای خرید جی پی اس کامیون

تسهیل اطلاع از وضعیت خودروهای سنگین با خرید و نصب بهترین ردیاب‌ها

در این مطلب، ردیاب کانتینری IR230، ردیاب فندکی IR140 و ردیاب دیاگ IR90 را به‌عنوان بهترین ردیاب کامیون و خودروهای سنگین معرفی کردیم. با انتخاب هریک از این مدل سیستم‌های حفاظتی گام مهمی به‌منظور افزایش امنیت وسایل نقلیه خود برمی‌دارید. نکته مهم دیگر این که برای خرید بهترین ردیاب‌ها، حتما به فروشگاه معتبری مراجعه کنید که امکان مشاهده مشخصات و خرید محصول با قیمتی مناسب را برای شما فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =