اختلاف قیمت سورن پلاس سامانه یکپارچه با بازار آزاد چقدر است؟

اختلاف قیمت سمند سورن پلاس سامانه یکپارچه با بازار آزاد چقدر است؟-کاماپرس

ایران خودرو با صدور بخشنامه‌ای جدید اعلام کرد که خودرو‌های پژو پارس و سورن پلاس را برای متقاضیان پژو پارس موعد تحویل زمستان 1402 در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. در این طرح فروش قیمت سمند سورن پلاس با اعمال 15 میلیون تومان تخفیف، 464 میلیون و 891 هزار تومان و تحویل خودرو 90 روزه اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، بررسی بازار آزاد فروش خودرو نشان می‌دهد که سورن پلاس XU7P صفر مدل 1403 حدودا از 605 تا 655 میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به قیمت حدودا 464 میلیونی سورن پلاس در سامانه یکپارچه، قیمت این خودرو با بازار آزاد حدودا از 140 میلیون تومان تا نزدیک به 190 میلیون اختلاف قیمت دارد.

خرید قسطی سورن پلاس

گفتنی است که ایران خودرو امکان خرید قسطی سورن پلاس را نیز برای متقاضیان پارس سامانه یکپارچه با الویت زمستان 1402 فراهم کرده است. متقاضیان برای خرید قسطی باید 365 میلیون و 331 هزار تومان ودیعه پرداخت کند و طی 4 فقره چک به مبلغ هر کدام 25 میلیون تومان باقی مانده مبلغ را بپردازند. موعد تحویل این خودرو 90 روزه اعلام شده است.

اختلاف قیمت سمند سورن پلاس سامانه یکپارچه با بازار آزاد چقدر است؟-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی سورن پلاس XU7P

سورن پلاس بهینه از نظر فنی با پژو پارس بهینه فعلی تفاوتی ندارد. این خودرو مانند پژو پارس بهینه به پیشرانه XU7P مجهز شده که ۱.۸ لیتری و ۸ سوپاپ است. این پیشرانه ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده جایگزین پژو پارس، یعنی سورن پلاس بهینه، از نوع ۵ سرعته دستی بوده که توان را به چرخ های جلو منتقل می‌کند. این خودرو در هر 100 کیلومتر نزدیک به ۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اختلاف قیمت سورن پلاس سامانه یکپارچه با بازار آزاد چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز