موضوعات داغ روز:

گزارش ویدیویی از خودروهای وارداتی در گمرک

منتشر شده در 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:30
نویسنده حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

خبرنگاران آخرین خودرو در ایام نوروز ۱۴۰۳ بازدیدی از گمرک بندر شهید باهنر داشتند و گزارش ویدیویی از خودروهای وارداتی در این گمرک تهیه کرده اند.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر بنادر باهنر و رجایی استان هرمزگان میزبان حجم زیادی از خودروهای وارداتی است. حجم خودروهای وارداتی در اواخر اسفند ۱۴۰۲ و اوایل فروردین ۱۴۰۳ به شکلی بوده که ظرفیت انبارهای گمرک شهید باهنر تکمیل شده و بخش های جدیدی از گمرک رجایی هم میزبان خودروهای وارداتی شده است.

خبرنگاران آخرین خودرو در ایام نوروز از گمرک بندر شهید باهنر بازدید داشتند و بخش عمده این گمرک به خودروهای وارداتی معین خودرو ایرانیان اختصاص دارد. همچنین بخش دیگری هم در گمرک رجایی برای سایر محصولات معین خودرو ایرانیان استفاده می شود. در گمرک شهید باهنر محموله های عمده ای از تویوتا کرولا هیبرید، تویوتا لوین بنزینی، تویوتا لوین هیبرید و هوندا E-NS1 معین خودرو ایرانیان حضور دارند. همچنین شرکت آرین پارس موتور هم لاماری ایما هیبرید را به این گمرک آورده است. در انبارهای این بندر هم محوله نیسان سانی N17 شرکت جهان نوین آریا دیده می شود. بی ام کارز هم یکی از محموله های سانگ یانگ کوراندو را در انبار این گمرک گذاشته است. شرکت های برساوش و توسعه ارتباطات هم نمونه اولیه محصولات جدید خود مانند تویوتا راو۴ هیبرید، تویوتا کمری هیبرید، تویوتا bZ3، تویوتا کرولا کراس بنزینی و هیبرید را به بندر شهید باهنر آورده اند.

با توجه به اطلاعات موجود محموله هوندا وزل و برخی محصولات جدید تمام برقی شرکت معین خودرو ایرانیان در گمرک رجایی حضور دارند و بزودی فرایند ترخیص قطعی این خودروها آغاز می شود.

One Response to “گزارش ویدیویی از خودروهای وارداتی در گمرک”

  1. مصطفی گفت:

    برای مشاهده تیراژ خودرو های وارداتی و برند هاشون حتی نیاز به مراجعه به گمرکات هم نبود.
    بنده بار ها کامیون کامیون آخرین مدل های کیا و هیوندای از سراتو جی تی لاین تا حتی سورنتو و سانتافه هایبرید ۲۰۲۳ و آخرین مدل های نیسان مثل سیلفی و کیکس رو دیدم که در جاده قم-کاشان به سمت تهران میومدند مطمعنا بخش زیادیش برای تهران بارگیری شده بوده و حالا اندکی هم برای منطقه آزاد سلفچگان.
    بخش اندکی بنز دیدم که مشخص بود برای ۲۰۲۱ به بعد هستش فکر میکنم سری E و C بودند فقط توی جاده حین رانندگی نمی توانستم ازشون عکس بگیرم. خدا کنه واقعا عرضه بشه و به دست مصرف کننده نهایی برسه و نه دلال.
    ما ۱۲ ساله از یک خودرو داخلی داریم استفاده می‌کنیم ولی فکر نمی‌کنم با این سیاست عرضه حتی یک وارداتی هم به ما برسه.

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.