آشنایی با مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا از کشورهای مشترک‌المنافع با انگلستان بوده که از حمایت این کشور نیز برخوردار است. در چند سال اخیر، علاقه به اخذ پاسپورت دومینیکا در میان ایرانیان افزایش یافته است. دریافت تابعیت کشوری که رتبه سی و دومین پاسپورت قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۳ اخذ کرده است برای روابط بین‌الملل گسترده، ورود به عرصه‌های معتبر خارجی و فرصت‌های جهانی برای پیشرفت همچنین ارتقای سطح زندگی در زمینه‌های تحصیلی، سرمایه‌گذاری و رفاهی بهترین گزینه است. به همین خاطر آشنایی با مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار حائز اهمیت است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا همچنین مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق پرداخت غیرقابل برگشت به دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی مورد تایید دولت می‌پردازد.

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

از مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توان به سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا مانند کل اتحادیه اروپا،انگلستان، هنک کنگ، چین، سنگاپور و کره جنوبی، امکان افتتاح حساب بانکی در سراسر جهان، امکان ثبت شرکت در سراسر دنیا، استفاده از معافیت‌های مالیاتی در دومینیکا، دریافت تابعیت دوم در کمتر از ۴ ماه بدون نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و بدون نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان اشاره کرد. به علاوه می‌توانید مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا را به دو روش متفاوت طی کنید. همچنین به راحتی امکان دریافت اقامت ۱۰ ساله آمریکا، کانادا و استرالیا را به محض دریافت پاسپورت دومینیکا خواهید داشت.

پاسپورت دومینیکا

آشنایی با روش‌ها و مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا

شما با سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا باعث رونق اقتصادی و به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی و تجاری شهروندان این کشور می‌شوید. به همین خاطر دولت دومینیکا با تضمین شرایط قانونی و پشتیبانی کامل، سرمایه‌گذاران را برای دسترسی به این اهداف ترغیب می‌کند. برای اخذ پاسپورت دومینیکا، سرمایه‌گذاران می‌توانند یکی از ۲ روش پرداخت غیرقابل برگشت به دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید دومینیکا را انتخاب کنند. البته در کنار مبالغ اصلی سرمایه‌گذاری در دولت دومینیکا یا سرمایه‌گذاری از طریق شرکت‌های ثالث، هزینه‌هایی دیگر شامل بررسی پرونده، هزینه ثبت شهروندی، هزینه صدور پاسپورت، شناسنامه همچنین بررسی امنیتی نیز وجود دارد. پس از طی کردن مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا و دریافت آن، برای بزرگسالان ۱۰ سال و برای افراد زیر ۱۶ سال ۵ سال اعتبار خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق پرداخت بدون بازگشت به صندوق اقتصادی

صندوق تنوع اقتصادی EDF از طرح‌های دولتی و غیر دولتی در دومینیکا حمایت کرده و پروژه‌های مربوط به صنایعی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، ورزش و گردشگری را در بر می گیرند. در این روش، هزینه پرداختی به شخص برگردانده نمی‌شود. مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا به شیوه‌ایست که برای دریافت شهروندی نفر اصلی فارغ از اینکه مجرد بوده یا با خانواده قصد اقدام دارد؛ باید ۱۰۰ هزار دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت کند. اگر شخص اصلی برای افراد دیگری نیز قصد اقدام داشته باشد، مبلغ پرداختی اضافه خواهد شد.

پاسپورت دومینیکا

مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در طرح‌های مورد تایید دولت

پروژه‌های عمرانی یکی دیگر از گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضیان Dominica CBI Unit است. پروژه‌های عمرانی مورد تأیید دولت شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شوند. در این روش شخص باید  حداقل ۲۰۰ هزار دلار آمریکا در یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کند. به علاوه، این سرمایه‌گذاری به مدت حداقل ۵ سال غیر قابل دسترس خواهد بود تا اخذ شهروندی تضمین شود.

طی کردن مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا با “دومینیکا پارادیس”

دومینیکا پارادایس در سال ۱۳۹۶، براساس تجربه‌ی ۱۰ ساله مدیریت مجموعه در حوزه گردشگری تاسیس و به یکی از قوی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه اخذ پاسپورت دوم کشور دومینیکا در ایران شناخته شد. دومینیکا پارادایس تمامی نیازهای مربوط به اخذ پاسپورت دومینیکا مانند پر کردن فرم‌ها، انگشت نگاری، ثبت مشخصات متقاضی در سامانه CBIU، ارسال مدارک و پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای شما انجام می‌دهد. برای ارتباط با دفتر تهران این مجموعه به نشانی بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ١١، طبقه چهارم، واحد ١۴ مراجعه کرده یا با شماره تلفن  ۹۱۳۰۲۲۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید. به علاوه برای ارتباط با دفتر اصفهان این مجموعه می‌توانید به نشانی چهارباغ عباسی، مجتمع تجاری اداری چهارباغ، طبقه دوم، واحد ۸ رفته یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۶۱۲۴-۰۳۱ تماس بگیرید. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://dominicaparadise.com هم مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز