ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۱

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه درنظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

طرح تخفیف ویژه اسنپ برای مؤسسات نیکوکاری از آذرماه ۱۴۰۰ آغاز شده است. به گزارش روابط‌عمومی اسنپ، از زمان شروع این طرح تا به امروز، ۵۱ مؤسسه نیکوکاری از این تخفیف بهره‌مند شده‌اند. مجموع تخفیف اختصاص‌داده‌شده به مؤسسات نیکوکاری از آذرماه ۱۴۰۰ تا انتهای اسفندماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳۷۶ میلیون و ۶۱ هزار تومان برای ۶۱ هزار و ۱۳۱ سفر با خودرو یا موتور بوده است. با توجه به استقبال مؤسسات نیکوکاری، اسنپ این طرح را تا پایان ۱۴۰۳ تمدید کرده است.

روش دریافت تخفیف

مؤسسات نیکوکاری که قبلاً عضو پنل سازمانی اسنپ شده‌اند، کافی است شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. در صورت تأیید مدارک، تخفیف به‌طور خودکار اعمال می‌شود.

مؤسسات نیکوکاری که قبلاً عضو پنل سازمانی اسنپ نبوده‌اند، ابتدا شماره تماس، نام فرد مسئول و مجوز خود را به ایمیل csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. در صورت تأیید مدارک، مسئول بخش پنل سازمانی با این مؤسسات تماس می‌گیرد و مراحل ثبت‌نام در پنل سازمانی را برایشان انجام می‌دهد.

همچنین برای مؤسساتی که قبلاً در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، تخفیف ۲۰ درصدی به‌طور خودکار تمدید می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی