راهنمای خرید آپارتمان در اندیشه

شهرک اندیشه یکی از جدید‌ترین مناطقی است که در نزدیکی تهران و کرج برای حل مشکل ترافیک و جمعیت زیاد این دو شهر طراحی شده است. امکانات و نزدیکی این منطقه به پایتخت، فرصت مناسبی برای خرید مسکن با قیمت مناسب‌تر فراهم کرده است؛ لذا خرید آپارتمان در اندیشه با هدف سرمایه‌گذاری، متقاضیان زیادی دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی فازهای اندیشه و بررسی نکاتی برای خرید آپارتمان در این شهرک پرداخته است.

موقعیت جغرافیایی شهرک اندیشه

شهرک اندیشه در 20 کیلومتری تهران و هفت کیلومتری استان البرز واقع شده است و جزو شهرستان شهریار محسوب می‌شود. موقعیت جغرافیایی این منطقه باعث شده که از انواع آلودگی‌های هوایی و صوتی دور بوده و شرایط نسبتا ایده‌آلی برای زندگی سالم داشته باشد. شهرک اندیشه جزو مناطق نسبتا خلوت و کم‌جمعیت به شمار می‌رود و به همین دلیل ساکنان آن از آرامش زیادی برای زندگی برخوردارند. این منطقه نوساز با استفاده از اصول شهرسازی مدرن و استاندارد در شش فاز ساخته شده و امکانات تفریحی و رفاهی ایده‌آل آن توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

خرید آپارتمان در اندیشه فاز 1

فاز 1 شهرک اندیشه به عنوان قدیمی‌ترین بخش این منطقه شناخته می‌شود که بافت آن قدیمی و سنتی است و تعداد زیادی از آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی در آن وجود دارد. آپارتمان‌های شهرک اندیشه در بخش جنوبی شهرک و شلوغ‌ترین قسمت منطقه قرار دارند. این فاز به دلیل شلوغی و قدیمی‌تر بودن، دارای تعداد زیادی از مراکز خرید و امکانات تفریحی و رفاهی است؛ با این وجود به دلیل جمعیت زیاد ممکن است برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی نباشد.

خرید آپارتمان در اندیشه فاز 2

فاز 2 شهرک اندیشه به دلیل کم بودن مراکز تجاری و تفریحی به عنوان آرام‌ترین بخش این منطقه شناخته می‌شود. باید در نظر داشت که فاز 2 اندیشه در فاصله دورتری از سایر فازها قرار گرفته و ممکن است برای رفت‌وآمد به تهران چندان مناسب نباشد. ساخت فاز 2 از سال 1370 و با ساختمان‌های آپارتمانی متراژ بالا آغاز شد. این منطقه لوکس برای افرادی که به دنبال خرید آپارتمان لوکس در شهرک اندیشه هستند، انتخاب بسیار مناسبی است.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3

به طور کلی فاز 3 یکی از محبوب‌ترین بخش‌های شهرک‌ اندیشه است که آپارتمان‌های لوکس و با متراژ بالای زیادی در آن وجود دارد. این فاز دارای خیابان‌های عریض و خلوت است و به همین دلیل سروصدای نسبتا کمتری دارد. مجتمع تجاری نگارستان و بوستان حافظ و شهدای هسته‌ای نیز در فاز 3 قرار دارند که باعث شده آپارتمان‌های این منطقه از سایر بخش‌های اندیشه گران‌تر باشد.

خرید آپارتمان در فاز 4

یکی از جاذبه‌های اصلی فاز 4 شهرک اندیشه، وجود بازار بزرگ اسلامی بوده که با سبک معماری مشابه با میدان نقش جهان اصفهان ساخته شده است. در این فاز تعداد زیادی از آپارتمان‌های سازمانی ساخته شده‌ و همچنین قیمت مسکن در آن نسبت به فاز 3 ارزان‌تر است. خرید آپارتمان در اندیشه در فاز 4 به دلیل رعایت استانداردهای شهرسازی، انتخاب ایده‌آلی است و همچنین این منطقه دسترسی راحتی به جاده کرج و شهریار دارد.

خرید آپارتمان در فاز 5

فاز 5 شهرک اندیشه به فاز 4 متصل است و آپارتمان‌های متراژ بالا و قیمت معقول آن، گزینه‌های متنوعی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به طور کلی آپارتمان‌های نوساز این بخش ارزش خرید بالایی دارند و برای سرمایه‌گذاری ایده‌آل به‌شمار می‌روند.

مسکن کیان دارای بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره مسکن در اندیشه مشغول فعالیت است. این مجموعه به دلیل ارتباط با سازندگان پروژه‌ها و شناخت کامل از آن‌ها می‌تواند به خوبی مشتریان را در راستای خرید آپارتمان در اندیشه راهنمایی کند. مسکن کیان در راستای اصل رضایت از مشتری فعالیت می‌کند و افراد می‌توانند در کلیه مراحل معامله از مشورت‌ها و خدمات تخصصی این مجموعه بهره ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://maskankian.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۵۵۰۴۸۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز