اولین تصاویر اپل واچ ایکس

انتشار اولین تصاویر اپل واچ ایکس خبر از طراحی متفاوت آن می‌دهد

برای اولین بار، تصاویری از اپل واچ ایکس – Apple Watch X منتشر شده که طراحی متفاوت آن نسبت به نسل قبلی را به‌نمایش می‌گذارد.

اپل واچ، پیشگام صنعت پوشیدنی‌های هوشمند، با نسل دهم خود یعنی اپل واچ ایکس، ظاهرا قرار است دستخوش تغییرات اساسی در طراحی شود. این بازطراحی نویدبخش دوره جدیدی از نوآوری و کارایی برای علاقه‌مندان به فناوری‌های پوشیدنی است.

یک گروه خلاقانه طراحی که با نام کاربری ConceptCentral در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، با همکاری سم کوهل از وبسایت AppleTrack، بر اساس شایعات و پیش‌بینی‌های موجود درباره این محصول، رندرها و ویدیوهایی از اپل واچ ایکس ساخته و منتشر کرده‌اند. همانطور که به خاطر دارید، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ نیز پیش‌تر گزارش داده بود که صاحب آیفون امسال اپل واچ سری ۱۰ را با طراحی جدید عرضه خواهد کرد. ممکن است این ساعت هوشمند با نام “Apple Watch X” نیز شناخته شود. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد وجود قابلیت‌های «پایش آپنه خواب» و «پایش قند خون» در این دستگاه وجود دارد.

ویدیوی اپل واچ X

انتظار می‌رود اپل واچ ایکس با طراحی کاملاً جدیدی عرضه شود که بتواند بازار ساعت‌های هوشمند را متحول کند. مارک گورمن، افشاکننده مشهور اخبار اپل، به تغییرات اساسی مشابه با تأثیر آیفون ایکس در سال ۲۰۱۷ اشاره کرده است. پیش‌بینی‌های او در آن زمان به حقیقت پیوست و حالا امیدواریم در مورد سری اپل واچ هم همین اتفاق بیفتد.

قابلیت‌های پیشرفته پایش سلامتی

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های مورد انتظار Apple Watch X، بهره‌مندی از قابلیت‌های پیشرفته پایش سلامتی است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است شامل «پایش آپنه خواب» و «پایش قند خون» شود و بدین ترتیب کاربرد آن به عنوان یک همراه سلامتی و تندرستی افزایش یابد.

پایش آپنه خواب با ردیابی الگوهای تنفس و خواب کاربر، در صورت احتمال ابتلا به این بیماری، به او هشدار می‌دهد و در صورت نیاز، مراجعه به پزشک را توصیه می‌کند. از سوی دیگر، پایش قند خون برای نشان دادن روند سطح قند خون در افراد پیش‌دیابتی طراحی شده است و به کاربر در مورد تغییرات سطح قند خون هشدار می‌دهد. البته این فناوری جای ارائه اطلاعات دقیق پزشکی برای افراد دیابتی را نخواهد گرفت. این قابلیت از طریق طیف‌سنجی جذب مادون قرمز با امواج کوتاه کار می‌کند که با تاباندن نور به پوست کاربر، میزان گلوکز موجود در جریان خون را تعیین می‌کند.

اپل واچ ایکس: نمایشگر و بندهای پیشرفته

برای بهبود تجربه کاربری و کارایی، شایعات حاکی از آن است که اپل از فناوری نمایشگر جدیدی در اپل واچ ایکس استفاده خواهد کرد. این فناوری می‌تواند مصرف انرژی را کاهش دهد، بازدهی را افزایش دهد و در نهایت عمر باتری دستگاه را طولانی‌تر کند. چنین پیشرفت‌هایی می‌تواند عملکرد کلی و سهولت استفاده از این ساعت هوشمند را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اولین تصاویر اپل واچ ایکس

اتصال مغناطیسی بندها: نوآوری با کمی اما و اگر

یکی دیگر از پیشرفت‌های جالب توجه در اپل واچ X، احتمال به کارگیری سیستم اتصال مغناطیسی بندها است. بدون شک، این نوآوری می‌تواند راحتی و سهولت استفاده را به همراه داشته باشد. با این حال، ممکن است برای کاربرانی که از بندهای قدیمی استفاده می‌کنند، هزینه‌ای در بر داشته باشد، زیرا این بندها ممکن است با مکانیزم جدید سازگار نباشند. این تغییر، تعهد اپل به نوآوری و پیشبرد مرزهای فناوری‌های پوشیدنی را نشان می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
اپل: سه سال تلاش کردیم تا اپل واچ اندرویدی بسازیم کدام مدل‌های اپل واچ ضد آب هستند؟ قابلیت دابل تپ در اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ چیست و چگونه کار می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*